Suncurtain Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Skal kjøpe 2GB's minnesett nå, og har da spesielt lyst på ocz, tenkte spesielt på disse fordi jeg har 1GB's settet og er storfornøyd, men jeg har også hørt at 2GB's settet ikke er bra til overklokking, tenker da spesielt å overklokke cpu. Er dette tilfelle? Viss ja, hvilke bra alternativ, gjerne, men ikke begrenset til, ocz har jeg? De skal ikke koste mye mer enn settet jeg tenkte på. Skal forresten brukes i et ASUS A8N-VM CSM, viss det har noe å si. Endret 12. februar 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Les xbitlabs sin Roundup of 2GB DDR SDRAM Memory Kits for Overclockers De OCZ brikkene du har linket til overklokker ikke noe særlig. Men du trenger ikke å overklokke minnet selv om du overklokker CPU, bruk en divider. Endret 12. februar 2006 av kavorka Lenke til kommentar
SMR Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 ja, har lest at de brikkene ikke klokker mer enn 220 mHz, og det synes jeg er i minste laget, men jeg har heller ikke finni noen andre alternativer til den prisen da.... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Tror jeg heller går for Geil, nemlig disse. Grunnen er at de ocz med cas2 kostet mye mer enn jeg først trodde, og disse var veldig billige og hadde fått toppkarakterer. Disse skal dessuten vere ganske overklokkingsvennlige. Er det noen som har erfaringer med dette settet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå