Akira Kurosawa Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kritiser ivei. Tok dette i høst, kameraet ble ødelagt like etter og i dag fant jeg minnekortet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ingen dum ide, men syns det ble for mørkt og diffust etter min smak. Litt lysere og skarpere tror jeg ville vært mer riktig her, mener jeg. Kondolerer med kameraet Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Må si meg enig med SirMaximus, alt for mørkt. Litt kjedelig bilde. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kutt litt av toppen på bidet så vi slipper å se boblene øverst i glasset der. Ellers er jeg enig med at det litt for mørkt Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Veldig grovkornet å mye Color Noice... Å det ble for mørkt & matt... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal kritisere på... Tanken er god å et lysere bilde hadde kanskje blitt veldig vakkert... (kondolerer med kamera.) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) alt for mørkt, for kornete, og noen små prikker til venstre for glasset som ikkje burde være der. Endret 12. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå