Rob3rt Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg la i går kveld inn en ordre hos Microplex.no og da jeg skulle sjekke i dag (kl 1600) var ordren min borte vekk. Det stod så fint under: Quote: Om ordren ikke lengre er listet over betyr dette at den er effektuert og sendt. Ordren har på dette tidspunkt få tildelt et sporingsnummer og dette vil bli tilgjenglig via linken "Effektuerte ordre" samme dag. Ok, tenkte jeg så jeg trykket på "Effektuerte ordre". Da får jeg opp denne beskjeden: Quote: Sporing av pakke Ingen effektuerte ordre funnet! Dem svarer ikke på mail. Jeg finner ingen telefon-nummer som jeg kan ringe dem på. Jeg har ordrebekreftelsen på mail. Jeg krysset av på der hvor det stod: Quote: Dersom en eller flere varer i din ordre ikke kan leveres omgående, hva vil du vi skal gjøre? (Velg et av følgende alternativer) X - Slette restede varer fra ordren - Vente til alt er på lager - Lage ny ordre på restede varer - Slette hele ordren Jeg valgte altså "Slette restede varer fra ordren" Sletter dem da hele ordren uten å gi beskjed til meg ?? Og hva er da det siste alternativet "Slette hele ordren" godt for ? Noen som har opplevd det samme eller som vet hva som er skjedd ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Fikk svar nå! :smile: Quote: Hei!Ordren din er effektuert og sporingsnummeret dukker opp i løpet av korttid. Prøv å spore pakken litt senere i kveld så blir det sikkert bedre :smile:-- mvh/RegardsSkal Holde Han AnonymMicroplex Norge AShttp://www.microplex.nohttp://www.supportforum.info Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Samma skjedde meg, men ordren var ikke forsvunnet, den var bare "usynlig". Den forsvann i det Mpx skulle sende pakken, og den svever mellom Ordre og Effektuerte ordre, se etter i morgen, da dukker den sikkert opp igjen.... edit: doh! så ikke den siste posten din... [ Denne Melding var redigert av: neonX på 2002-09-17 16:30 ] Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei! SQL-serveren som sitter og ruger på sporingsnummerne er dessverre litt humørsyk om dagen og trenger nesten en time på å ta imot nye oppdateringer - dette skal være fikset iløpet av onsdag/torsdag. Beklager dette :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 19:03, skrev EspenFaale:Hei!SQL-serveren som sitter og ruger på sporingsnummerne er dessverre litt humørsyk om dagen og trenger nesten en time på å ta imot nye oppdateringer - dette skal være fikset iløpet av onsdag/torsdag.Beklager dette :smile:--mvhEspen FaaleMicroplex Norge AS Helt i orden! Genialt av Microplex å lese forumet ! Tenker det er mange som bestiller en gang til under under slik situasjon og man får dobbelt opp med ordrer :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå