Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan bittorent "knele" router?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, løsningen på samtlige problemer folkens:  :D

Last ned nyeste versjon av DD-WRT (www.dd-wrt.com):

http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/downloads/i...t.v23+SP1+beta/

Brukere med original linksys firmware: flash til "mini" versjonen FØR du evt. flasher til en annen versjon.

Brukere med WRT54GS versjon 4: flash KUN med filer hvis filnavn slutter med *******wrt54gsv4.bin

I DD-WRTs GUI velg 4096 som maks antall åpne porter og velg TCP/UDP timeout til 120s

Voila! Ikke mere problemer ved bruk av p2p programmer

(Jeg har testet ut Alchemy, HyperWRT (med og uten thibor) og DD-WRT og synes sistnevnte gir best ytelse/funksjonalitet (evt. OpenWRT, men det krever litt linux skillz)

5794848[/snapback]

Må bare legge til at en også mister all form for garanti på enheten dersom man flasher med uoffisiell firmware. Hvis en er uheldig og flashingen går dårlig, eller at en må reklamere på noe annet, så er det bare å glemme det om man har flashet uoffisiell firmware.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Gjelder dette Linksys WRT54G v.5 med siste firmware? Skal kjøpe routeren om 2 timer...

5768718[/snapback]

Om du klarer å slenge ut et utsagn UTEN å begrunnede i det hele tatt så fortjener det ikke å stå her ~Moderator

5769215[/snapback]

--------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT:

Dårlig dag?

At Linksys presterer å lage et helt nytt dårlig produkt og gi det navnet til en velrenomert Linux router er ikke min feil. Å advare noen mot å bli lurt er ikke akkurat noen dødssynd. Jeg har selv positiv erfaring med wrt54gs (står på bordet her). Har også erfaring med wrt54g v5 som er en svært dårlig router - period.

De som tviler kan bare søke på WRT54G v5 og se på 'positive' omtaler fra brukere.

Lenke til kommentar
bidz: Har jeg mistet garantien hvis jeg har flashet for også flashet tilbake? Kan de finne ut av hva jeg har hatt på den?

5796955[/snapback]

Ja, men om de finner ut av det er vel tvilsomt. Men dersom feilen skyldes flashingen, eller at noe annet skjedde med rutern mens du hadde en modifisert firmware i ruteren, så finner de ut av det.

Lenke til kommentar

Jeg har linksys wrt54g v5 med siste firmware.

Den er stabil, og jeg laster med max utnyttelse av linja mi fra torrent og usenet.

Jeg har lastet ned 10 dvd filmer og 5 dvd spill uten å dette ut fra nett eller hadd andre problemer med denne routern.

Så hvis det har vært problemer med denne routern så er det isåfall fikset nå med siste firmware. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...