applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 å? Syns det er mye mer å skryte av å ha ordna seg ei dame som er ålreit og som folk liker, enn ei super digg dame som ingen digger.... 5603943[/snapback] Bedre å ha en dame som har litt fra begge verdener for å si det sånn. Både ytre og indre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 å? Syns det er mye mer å skryte av å ha ordna seg ei dame som er ålreit og som folk liker, enn ei super digg dame som ingen digger.... 5603943[/snapback] Bedre å ha en dame som har litt fra begge verdener for å si det sånn. Både ytre og indre 5603952[/snapback] Som også er rik, og elsker å gi blowjobs, og har verdens største DVD-samling.. Altså, vi er realistiske; det finnes ingen jenter som ser bra ut og har det inni hodet også. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 å? Syns det er mye mer å skryte av å ha ordna seg ei dame som er ålreit og som folk liker, enn ei super digg dame som ingen digger.... 5603943[/snapback] Bedre å ha en dame som har litt fra begge verdener for å si det sånn. Både ytre og indre 5603952[/snapback] joa, selfølgelig, men hvis jeg måtte velge mellom en av to, så hadde det blitt det indre. Og som jeg nevnte før, det indre har mye å si i forholdet til hvor sexy ei dame kan være. Du har jo de klassiske fine damene som veit at de er fine, og det finnes ikke no mer usexy enn ei dame som går rundt å ''veit'' at hu er deilig. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Og som jeg nevnte før, det indre har mye å si i forholdet til hvor sexy ei dame kan være. Du har jo de klassiske fine damene som veit at de er fine, og det finnes ikke no mer usexy enn ei dame som går rundt å ''veit'' at hu er deilig. 5603965[/snapback] På det punktet er jeg helt enig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 å? Syns det er mye mer å skryte av å ha ordna seg ei dame som er ålreit og som folk liker, enn ei super digg dame som ingen digger.... 5603943[/snapback] Bedre å ha en dame som har litt fra begge verdener for å si det sånn. Både ytre og indre 5603952[/snapback] Som også er rik, og elsker å gi blowjobs, og har verdens største DVD-samling.. Altså, vi er realistiske; det finnes ingen jenter som ser bra ut og har det inni hodet også. 5603963[/snapback] true that, DVD samling og svelging er jo helt klart ett stort pluss! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Som også er rik, og elsker å gi rimjobs, og har verdens største DVD-samling.. Altså, vi er realistiske; det finnes ingen jenter som ser bra ut og har det inni hodet også. 5603963[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 å? Syns det er mye mer å skryte av å ha ordna seg ei dame som er ålreit og som folk liker, enn ei super digg dame som ingen digger.... 5603943[/snapback] Nei, jeg synes ikke det. Om du leser det jeg skrev så ser du at jeg sa ingen skryter av det. Jeg sier ikke det ikke er noe å skryte av. Og stefan. Jo det gjør det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg ser hovedsaklig etter utstråling. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 alle kameratene mine osv(ikke alle gir bare faen og tar alle under en kam, så mye lettere) synes feks at jessica simpson og de stygge "pop" prinsessene er deilige men siden de er så totalt blåst for iq synes jeg de er direkte ekle. Dette forstår dem ikke å sier "hææ ? homo eller ? de er jo dritdeilige". Hater dumme jenter, kler seg slutty smatter svære tyggiser og går rundt og tenker på sminke osv. Vil ha noen som faktisk har noe i hue, letter å snakke med også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvorfor er hot synonymt med dum? Er stygge jenter automatisk smarte? Alle mine venninner er vakre og smarte. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 kverna: Det er kun snakk om utseenedet i denne tråden, alt annet er irrelevant og off-topic. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er stygge jenter automatisk smarte? 5605029[/snapback] And the other way around. Jentene våre er respektive eksempler. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 LarsP: Nei, stygge jenter ikke er ikke automatisk smarte. Ikke motsatt heller Har dog vært en plass der en sa "Dæven ho der va stygg, satan kor smart ho må være" Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det virkelig sånn at alle gutter er hypp på tynne damer? 5603397[/snapback] Heller 1kg for mye enn 10kg for lite. 5603506[/snapback] Men heller knokkelbolle enn over-est brøddeig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg er av den oppfatning at om en er villig til å se etter så finner man NOE pent hos alle... enten de veier 45 eller 100... Kommer man opp i180 og rundt der så tror jeg at jeg måtte ha lett ganske lenge da hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Pent ansikt. Aller viktigst, alt annet pupper/rumpe etc. kan være på plass men det hjelper ikke om man ikke ser ut i ansiktet.... Det skal også være mulig å holde en samtale med hun i over 5 minutter uten å ville skyte seg selv fordi hun er så uinteressant Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ansiktet og holdningen, jeg takler ikke jenter som er lutrygget og knapt tør si et ord. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Ansikt (øyne, hake) og ikke minst holdning. Pupper, mage, lår og rumpe kan være så mangt, men så lenge det står til personen, så det er igrunn ikke så veldig nøye Endret 15. februar 2006 av Izte Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ansiktet og holdningen 5607320[/snapback] Ja, holdning betyr også mye! Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 1. Ansikt/Hår - Langt blondt/brunt = 2. Rumpe/Lår - Tynne faste lår med en god stjert = 3. Pupper/Mage - Pupper, ikke for mye + flat mage = 4. Høyde - Ikke høyere enn meg. 5. Utstråling - Ja, sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå