L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jeg har da vært veldig heldig her, da kjæresten min scorer høyt på alle kriteriene 5598971[/snapback] Stewie Griffin: Yeah, good... It's fun to pretend. 5599007[/snapback] du hadde mest sansynelig daua av missundelse om du hadde sett henne. 5599023[/snapback] OK få se bilde! (Den la du opp til det selv ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Spurte om det var greit for henne og det var det vist. Da får jeg ta profilbilde av henne så fort så mulig. Har as we speak bare masse klinebilder og lignende på mobilen og de tviler jeg på at du har noe glede av skal få opp bilde så fort så mulig Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 omg.. du kan jo legge inn hvilket som helst bilde.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 du hadde mest sansynelig daua av missundelse om du hadde sett henne. 5599023[/snapback] Nei. Husk og fjern deiligst.no-logoen når du har funnet det bildet du vil bruke da. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er sånn at utseende har en del å si, men uten X-faktoren, kan det likegjerne stå gnister utav rompa hennes. Hu må ha denne udefinerbare kvaliteten, uten den er det bare "Aylar Lie" eller noe sånt som ikke er verdt å samle på. Lenke til kommentar
NoNameGirl Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 du hadde mest sansynelig daua av missundelse om du hadde sett henne. 5599023[/snapback] Nei. Husk og fjern deiligst.no-logoen når du har funnet det bildet du vil bruke da. 5599215[/snapback] Vel altså, jeg er kjæresten til Headcleaver, selv om du tror meg eller ikke. Uansett, jeg ville ALDRI beveget meg innen for deiligst.no. Seriøst. Hva tror dere egentlig om meg? Og, jeg har lest denne tråden nå, og vel, såvidt jeg skjønner, bryr flesteparten seg om rumpa/hoftene. Ellers går det på øynene, og/eller timeglass. Seriøst. Jenter synes dte er så utroolig mye mer som er viktig med gutter. Uten at jeg gidder å liste opp nå, spør om du vil vite. NoNameGirl# Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Husk og fjern deiligst.no-logoen når du har funnet det bildet du vil bruke da. 5599215[/snapback] Du er frekkere enn flatlusa du *slå på Lars* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er det Headcleaver vi ser til venstre med det røde håret og capsen? Eller, han er jo 23 år. Tipper han står parkert i skolegården med Sierra'en sin og en bunke kontantkort. ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) du er gøy du :!: og, nei det er ikke meg :!: men jeg har rødt hår da og btw. det er til høyre han med capsen står Endret 13. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 LarsP: Du hadde peiling på det der. Du kjører vel ikke sierra og bruker halve lønna på kontantkort selv vel? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Halve lønna? Lønn? Trygda vel! Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Uhm, headcleaver, bare si at du er 16 eller noe, vær så snill. Om du faktisk er 23 og sammen med ei frøloff av ei gotherfjortis på 15 år synes jeg oppriktig synd på deg. Grenser nesten til det morbid skremmende. *redd* Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Når jeg først ser er det først på kroppsformen, så ansiktet så rumpa ^_^ Som regel ser jeg bare på personligheten da Søt er klart viktigst! Blir vel mer som L4R5 sa Det spørs: Er det snakk om bare å få seg noe så er det sexy men er det en jeg skal ha et forhold til så vinner søt over sexy... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Er 17. Født sent på året om det roer deg litt edit: til Zerblat altså Endret 13. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Og der setter vi STREK for off-topic. Diskuter videre på hva som teller hos jentene nå...personlig er det ikke utseendet som gjør en jente vakker. Utseende kan gjøre noen pen og deilig..men ikke vakker og nydelig. Det blir en kombinasjon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Når jeg først ser er det først på kroppsformen, så ansiktet så rumpa ^_^ Som regel ser jeg bare på personligheten da Søt er klart viktigst! Blir vel mer som L4R5 sa Det spørs: Er det snakk om bare å få seg noe så er det sexy men er det en jeg skal ha et forhold til så vinner søt over sexy... 5599439[/snapback] Bare så det er sagt så er ikke jeg av den typen som tråler barer o.l. bare for å få meg noe da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Her i Ski så sjekker man først om "kvinnen" har en penis. Finner man ingenting så er det fram med kontantkort og smågodt, og så starter besudlingen. Nei, jeg ser på øynene, smilet og fingrene. 5592562[/snapback] det er derfor jeg alltid kaster meg på bussen til Oslo på fredagskvelden, for å unngå ski damene med penis øynene er helt klart det viktigste Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ingen tvil her i gården; RUMPA! Puppene kan gjerne være "missdannede" de så lenge rumpa er fast og fin. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Puppene kan gjerne være "missdannede" de så lenge rumpa er fast og fin. 5600959[/snapback] Missdannede? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Håper han mener flate, eller i annen forstand mindre puppeformede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå