Gå til innhold

Hva ser jenter på hos gutter?

VTW

Anbefalte innlegg

Og ikke begynn å kvantekverulere "ja, hvis han har 3cm p.... da". damer foretrekker forskjellige størrelser, klart noen liker store, noen like passe osv. Det som er viktigst er at hun liker din snurrebass.

5603249[/snapback]

Så dama di mener at det viktigste av alt er din såkalte snurrebass?

- Jaja :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ikke begynn å kvantekverulere "ja, hvis han har 3cm p.... da". damer foretrekker forskjellige størrelser, klart noen liker store, noen like passe osv. Det som er viktigst er at hun liker din snurrebass.

5603249[/snapback]

Så dama di mener at det viktigste av alt er din såkalte snurrebass?

- Jaja :ermm:

5603480[/snapback]

svarte du prater om, les alt det jeg har skrevet, ikke ta ut en setning av hele poenget mitt :mad: poenget mitt var angående penis-praten er at så lenge dama er fornøyd med den er vel alt greit.GENERELT. Ta å les hele tråden du.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
svarte du prater om, les alt det jeg har skrevet, ikke ta ut en setning av hele poenget mitt :mad:  poenget mitt var angående penis-praten er at så lenge dama er fornøyd med den er vel alt greit.GENERELT.

5603514[/snapback]

Hvis jenta IKKE er fornøyd med den da?

Det jeg mener er ikke at jenter er ufornøyd med min penis, men om en jente er så dust å f.eks gjør det slutt fordi hun ikke er fornøyd, vil ha en som er større kanskje, da er hun ikke verdt mye i mine øyne.

Til tross for at jeg har 19 cm, så har jeg fått slengt i trynet at jeg har liten penis, da ble jeg bare forbanna og ba jenta gå hjem og finne seg en neger.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

betyr pikk alt i et forhold?, sex betyr litt ja og det kan oppstå konflikter i et forhold hvis hun ikke er fornøyd med utstyret ditt.Eller du ikke er fornøyd med noe med henne. Men de fleste ting kan løses og hvis det blir stor problemer i et forhold på grunn av en penis ja.........................................Jeg hadde gått fort i fra den dama for å si det sånn.

Lenke til kommentar
betyr pikk alt i et forhold?, sex betyr litt ja og det kan oppstå konflikter i et forhold hvis hun ikke er fornøyd med utstyret ditt.Eller du ikke er fornøyd med noe med henne. Men de fleste ting kan løses og hvis det blir stor problemer i et forhold på grunn av en penis ja.........................................Jeg hadde gått fort i fra den dama for å si det sånn.

5603565[/snapback]

Der ja, det var det jeg ville fram til :)

Lenke til kommentar
jeg har alltid sett på folk som bruker leatherman i beltet på fritiden som litt nerder... men thats just me :p

5603831[/snapback]

Det er på grunnlag at jeg er mye ute i naturen da. Så jeg har ofte bruk for et godt muliverktøy.

BTW, med fritiden mente jeg når jeg er ute i naturen, ikke en tur på byen eller butikken.

Lenke til kommentar
jeg har alltid sett på folk som bruker leatherman i beltet på fritiden som litt nerder... men thats just me :p

5603831[/snapback]

Det er på grunnlag at jeg er mye ute i naturen da. Så jeg har ofte bruk for et godt muliverktøy.

BTW, med fritiden mente jeg når jeg er ute i naturen, ikke en tur på byen eller butikken.

5603848[/snapback]

da er jeg enig, har jo med sånt når jeg flyr rundt i skauen jeg også, men syns det blir litt teit med unger som jogger rundt med leatherman godt synlig i beltet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...