VTW Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Til alle jenter! Lurer på hva dere ser på hos gutter. Nå tenker jeg på utseendet (ansikt, hår, rompe etc...) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ingen jenter har svart. Pussig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Håpa på noen tips her jeg da... På tide å få seg dame igjen liksom Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal jeg tro henne, er det stor penis og et slående smil som gjelder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 ja en av to er ikke så ille. Får komme meg til tannlegen (huff hater tannleger) så blir det to av to hehe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal jeg tro henne, er det stor penis og et slående smil som gjelder. 5601608[/snapback] Ikke sant, standard greia som mange gutter tror, men er helt feil :!: :!: Lenke til kommentar
Mr. Grammatikk Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Svaret er noe så enkelt som penger, folkens. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal jeg tro henne, er det stor penis og et slående smil som gjelder. 5601608[/snapback] Ikke sant, standard greia som mange gutter tror, men er helt feil :!: :!: 5601673[/snapback] Sikker på det? Hva er det da? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sjarm, humor og selvtillit. Gjør ikke om fyren er kjekk heller Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tror LarsP er på rett spor her Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal jeg tro henne, er det stor penis og et slående smil som gjelder. 5601608[/snapback] Ikke sant, standard greia som mange gutter tror, men er helt feil :!: :!: 5601673[/snapback] Sikker på det? Hva er det da? 5601944[/snapback] hørt litt bedre enn alternativer her enn en stor penis :!: Tror du virklig at det eneste jenter tenker på hos gutter er at de har størst mulig, for hvis du tror det bør du begynne snart å tenke andre baner. Lenke til kommentar
veos Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Du er bare genial, LarsP! Men over til posten.. Litt gryn ekstra ser vel jenter på kun som en fordel. Men et slående smil og litt sjarm ja, sikkert ikke så altfor dumt. Endret 14. februar 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) At man er sjarmerende og morsom er en fordel tror jeg ja og at man lytter til henne( faktisk en viktig egenskap etter det jeg har blitt fortalt) Maskulin og maskuline trekk både psyskisk og fysisk, sammenfallende interesser, intresser som sjarmere og imponerer. Dette er noe av det samboeren min sa men jeg skrev nå, så dette var i fra ei jentes synspunkt. Og stor penis har ikke noe med saken å gjøre, det har med hvor bra du er i senga. Noen jenter takler faktisk ikke stort utstyr de for vondt da.(Dette skrev jeg mens dama fortalte) Og ikke begynn å kvantekverulere "ja, hvis han har 3cm p.... da". damer foretrekker forskjellige størrelser, klart noen liker store, noen like passe osv. Det som er viktigst er at hun liker din snurrebass. Endret 14. februar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hørt litt bedre enn alternativer her enn en stor penis :!: Tror du virklig at det eneste jenter tenker på hos gutter er at de har størst mulig, for hvis du tror det bør du begynne snart å tenke andre baner. 5603083[/snapback] Det er bare det jeg har hørt fra min kjære. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Pene øyne, grei kroppsbygning (heller for kraftig enn for tynn), litt muskler, sixpack ikke nødvendig, velstelt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hørt litt bedre enn alternativer her enn en stor penis :!: Tror du virklig at det eneste jenter tenker på hos gutter er at de har størst mulig, for hvis du tror det bør du begynne snart å tenke andre baner. 5603083[/snapback] Det er bare det jeg har hørt fra min kjære. 5603333[/snapback] Jeg så det nå sorry, da blir det noe annet, da blir det som jeg sa..dama di er glad i den. Skal si den på en litt annen måte..de som tror at alle damer liker store ......., det er en fantasi. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Pene øyne, grei kroppsbygning (heller for kraftig enn for tynn), litt muskler, sixpack ikke nødvendig, velstelt. 5603418[/snapback] Skal si fra dama, at hun er helt enig i den, hun vil tilføye også bra klesstil. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) hørt litt bedre enn alternativer her enn en stor penis :!: Tror du virklig at det eneste jenter tenker på hos gutter er at de har størst mulig, for hvis du tror det bør du begynne snart å tenke andre baner. 5603083[/snapback] Det er bare det jeg har hørt fra min kjære. 5603333[/snapback] KREMT FU stefan Endret 14. februar 2006 av Rome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå