Scapah Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hadde nettopp lagt in demoen av Unreal tournament 2003 og etter 5 min med spilling låste maskina seg. jaja tenkte e å trykte på reset knappen. hmm rart, kommer ingen bilde på skjermen. Harddisken surrer å lampene lyser men skjermen skrur seg ikke på. Tok ut kontakta, venta ei stund. Så klarte jeg å få opp skjermen å boote inn i windowsXP. Etter 30 sec låser maskina seg. HRmf. Tar ut kontaktenn til PSU, å prøver å boote i sikkermodus. Halveis i sikkermodus klikker maskina. No får jeg ikke bilde eller noe. samme hvor lenge jeg lar maskina hvile. Noen som har noen ideer??? har ikke peiling på hva om kan skape dette problemet. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 her er hva som skjedde: Du ble sur etter å ha satt ny rekord i å bli fragga(50 ganger på 5 min) så du sparka til boxen og vifta til cpu datt av. så åpne boxen og kikk da vel? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hadde du overklokka ram/cpu/skjermkort noe? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hvordan klikket maskina ?? Blåskjerm? korrupt skjermbilde? Eller bare hang den seg? Høres nesten ut som et skjermkort problem, så hvis du kan, så prøv et annet. Du kan også prøve å nappe ut ALT utenom ram, cpu og skjermkort, for å se om maskina starter. Lenke til kommentar
Scapah Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Nei ikke overklokket ram/cpu/skjermkort. Har aldri hatt problem med pc'en før. Cpu temp ligger på rundt 40-45 grader :razz: Måten maskina klikket på var at den hang seg å lyden gikk i loop. Er vel en vellkjent måte å klikke på. btw minimum payne : lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå