Gå til innhold

Tilbakemelding på dataparty-side

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har laga ei side til eit dataparty eg er med på å arrangere, og ønskjar tilbakemelding! :) Kom gjerne med ros, konstruktiv kritikk eller forslag til forbedringer!

(Vart ganske fornøgd med sida sjølv ;) )

www.unitedparty.no

EDIT: Bør vel legge til at sida kanskje ikkje har det mest radikale designet, men det var heller ikkje det eg fekk i oppdrag å lage ;)

Endret av Lorents
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"3. plass Stuff"

Jeg vil ha stuff!

*Kremt* hei :p

Siden var egentlig ganske ok, ikke for mye dill og farger og crap. Oversiktlig og fin. Sånn uten videre kan jeg ikke påpeke noe spesielt.

Det at klokka snart er 5 en lørdagsnatt hjelper sikkert ikke :)

Lenke til kommentar

Og hva hadde norsklæreren din sagt om han så at du skrev "norsk lærern"? Sjekk også gjerne signaturen din for skrivefeil når du først er i gang. Og/å-feil for eksempel.

On topic: Var en ganske fin og oversiktlig side dette. Det eneste jeg ikke syns er så bra er menyen. Hvorfor er den så bred? Må du virkelig kalle index for "Hovedside med informasjon"? Men liker at den er enkel, og det er en fin på hover.

Endret av anners
Lenke til kommentar

Takker for alle svar! =)

Eg har tenkt litt på det med menyen, som det er no er breidda på menyen ca det gyllne snitt av den totale breidda. Kanskje den er litt for brei, men eg lat det vere sånn i denne omgang.

Noko anna eg har tenkt over er korvidt eg skal ha den store gjennomsiktige teksten i headeren. Eg synest den bryt litt med den reine stilen på ein måte..

Har også laga ein logo som kjem opp i headeren så snart eg har fått finpussa litt på den! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...