Ev1BL Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg holder på med et prosjekt på skolen, og i forbinnelse med det skal jeg lage en film. I denne filmen er det noe jeg skal/må sensurere...(ikke spør hvorfor) :!: Noen som vet et program som egner seg bra til dette? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva for sensurering er det snakk om? Hvis det er lyd er det bare og klippe bort i movie maker eller i Premier Pro, hvis det er noe i filmen kan du bare tegne en svart rute legge den i Premier Pro og keyframes for og flytte på den i filmen. Du må kunne bruke Premier PRo for å få til dette. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Premiere/Premiere Pro og sikkert Premiere Elements kan iallfall brukast til dette. Tutorial for Premiere 6.5 finn du her, tutorial for PPro finn du her. Det er nok mange andre program som kan det òg, kva har du tilgang til no? Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det jeg tenkte på var sånn sladd da... så det der ser ut til å fungere.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er ikke værre enn å legge på en svart "boks"(sirkel/rektangel osv) evnt en form for mosaikk effekt som kan justeres i størrelse. Så må du gå inn i nesten hver keyframe om du skal få den til å følge feks. ett ansik eller nr. skilt på en bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå