Myklebust89 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Fikk meg et Canon EOS 350D med 18-55mm i går, og har i dag lekt med litt med kameraet og min bestevenn. Ble ganske fornøyd med dette portrettet. Noen som har kritikk å komme med? ISO: 400 Blender: F/4 Brennvidde: 22mm Lukkertid 1/60 Endret 12. februar 2006 av Burner89 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Gratulerer med nytt kamera! Bildet er det ikke så mye å si om, du viser ikke noe kamerateknisk her, og komposisjonen virker altfor tilfeldig. Kikket på websiden din nå, og kan konstantere at du kan bedre. Et hett tips til nettsiden; i preview av bildene, bruk et bilderedigeringsprogram til å gjøre bildene mindre, ikke la HTML ta seg av den biten, hele bildet må lastes inn, og det tar litt tid å få opp hele siden. Endret 12. februar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Point'n click. btw, har du spurt bestekameraten din om å få legge ut bilde av han på internett? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Sier meg enig med fredrikrb, det ble litt intetsigende sammenlignet med bildene du har på hjemmesiden din. Der er det mange bra bilder. Skjønner jo også at man ikke kan forvente perfekte bilder når kameraet er nytt. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Nemo}, han veit at det er noe man må regne med når man er venn med meg, og at om han ikke liker bildet fjerner jeg det. Men bildet skulle vel egentlig fremstille Alexander som en tenker, noe jeg synes jeg til en viss grad greier. Men bildet er tatt i en tilvenningsfase, og jeg prøver å bli vant til kameraet. Og med tanke på thumbs, fredrikb: jeg orker bare ikke lage thumbs av samtlige bilder. Vurderer å bytte til et bedre galleri, men veit ikke om jeg orker det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå