Dj-DragonX Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Heisann..... Jeg kjøpte meg ny LCD tv for en stund tilbake. Det som har skjedd er følgene. Når jeg skulle tørkke støv av den i dag. Så det ut som skjermen sprakk innvendig, Så nå har jeg farge sterker både vannrett og looddrett ut i fra et punkt. Er det noen som vet om det er mulighet til å få reparet det ? Savner tv'n min alt. Var kjempe fornøyd med skjermen helt til i dag!! Nå er jeg bare litt sint. Håper noen kan hjelpe her!! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Var du litt hardhendt når du gjorde det, eller skjedde det av seg selv? Lenke til kommentar
Dj-DragonX Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Var du litt hardhendt når du gjorde det, eller skjedde det av seg selv? 5591403[/snapback] Jeg tørkrt den forsiktig. har hatt andre lcd skjermer å dette er første gangen noe sånt har hendt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dette hørtes ille ut. Ingen tegn til forbedring samme hva du gjør med den? Foreslår at du snakker med butikken der du kjøpte den, så de ordner noe på garanti til deg. Problemet da blir bare å få de til å forstå at det ikke er din feil. Lenke til kommentar
Dj-DragonX Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Dette hørtes ille ut.Ingen tegn til forbedring samme hva du gjør med den? Foreslår at du snakker med butikken der du kjøpte den, så de ordner noe på garanti til deg. Problemet da blir bare å få de til å forstå at det ikke er din feil. 5593402[/snapback] Ja det er det som er problemet. de sier det er min feil. Har tatt det med forsikrings selakpet mitt nå ! Så vi får se om det er noe å hente der! Håper det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå