Gå til innhold

Optimalisering av *.gif fil. Hvordan?

Anbefalte innlegg

Har ei fil jeg vil ha ned bildestørrelsen på som er denne:

ass.gif

Har photoshop CS2 og Adobe ImageReady CS2 tilgjengelig. Har fått med meg at ImageReady er vist veien å redigere *.gif-filer i, men jeg kan ikke se at det er noe helt enkelt alternativ for å prøve å optimere bildet bedre for jeg trenger det ned i ca 2KB. Er det gjennomførbart?

Edit: Og er ikke dette riktig kategori for dette så si ifra :)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å få den ned i 2kb og fortsatt kunne se hva det er vil jeg si er bortimot umulig.

Den filen er allerede 40 kb, og du vil redusere den med 38 kb med data. Ikke mulig!

Men ja, Image Ready er programmet. Du åpner GIF filen i IR og så har du 4 faner på toppen "original, optimised, 2 up, 4 up. Velg optimised. så må du få frem optimiserings menyen. Der velger du gif, hvor mange farger og om du skal dithre eller ikke.

AKIRA

Lenke til kommentar
Å få den ned i 2kb og fortsatt kunne se hva det er vil jeg si er bortimot umulig.

Den filen er allerede 40 kb, og du vil redusere den med 38 kb med data. Ikke mulig!

5590950[/snapback]

Har kommet en 0 for lite i innlegget ovenfor, det var 20kb jeg mente :)

Lenke til kommentar

5590950[/snapback]

Har kommet en 0 for lite i innlegget ovenfor, det var 20kb jeg mente :)

5590982[/snapback]

Da er det jo mulig... på grensen, men mulig...

ass32colnodloss216ng.gif

PS! Du har vel ikke en større versjon av den :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...