Gå til innhold

Xbox360 spill i posten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en liten stund siden så bare dumpa Fifa06 til Xbox360 ned i postkassa mi, uten at jeg har deltatt på noen konkurranser eller bestilt det osv. Var stempla og kom rett fra Microsoft...

Noen andre som har fått spill i posten uten grunn, eller har peil på hvorfor jeg fikk det?

5590869[/snapback]

hehe og DU KLAGER ? :!:

samma skjedde meg ijfor med xboxen. Fikk to sportspill og et brev fra microsoft, hvor det sto gratulerer med insatsen småen (nicket sikkert til live spellern) du gjorde det strålende på xbox live osv !

wtf hæhæ =) Har aldri spillt på Live før eller rørt et sports spill på xboxen alikevel fikk jeg to :cool:

Lenke til kommentar
For en liten stund siden så bare dumpa Fifa06 til Xbox360 ned i postkassa mi, uten at jeg har deltatt på noen konkurranser eller bestilt det osv. Var stempla og kom rett fra Microsoft...

Noen andre som har fått spill i posten uten grunn, eller har peil på hvorfor jeg fikk det?

5590869[/snapback]

hehe og DU KLAGER ? :!:

samma skjedde meg ijfor med xboxen. Fikk to sportspill og et brev fra microsoft, hvor det sto gratulerer med insatsen småen (nicket sikkert til live spellern) du gjorde det strålende på xbox live osv !

wtf hæhæ =) Har aldri spillt på Live før eller rørt et sports spill på xboxen alikevel fikk jeg to :cool:

5590876[/snapback]

Hehe! Klager ikke! Men bare lurer på hvorfor jeg fikk det :)

Jeg har spilt endel xbox live da... Lå ganske høyt oppe på rankingen på fifa06 en stund også, kanskje det er derfor :hmm:

Fikk ikke med noe brev, bare live i 3mnd.

Bare synd jeg ikke har Xbox360 da

Endret av Nordz
Lenke til kommentar
Bare synd jeg ikke har Xbox360 da

:!: :D

5590905[/snapback]

Hehe! Fornøyd uansett! Får vel sikkert solgt det :)

5590911[/snapback]

Til meg!

5590978[/snapback]

Hvor mye gir du?

Tror du jeg får bytta det inn på elkjøp eller noen andre steder? Er jo forsegla og greier da!

Endret av Nordz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...