GD8 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei ! Har akkurat oppdatert pc`n ,men ikke fått kobla delene i sammen. Har akkurat nå for tiden denne strømforsyningen: Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W Har bla. disse komponentene: Asus A8N-SLI Premium AMD Athlon 64 X2 4200+ MSI GeForce 7300GS 256MB DDRII Samsung SpinPoint P120 250GB IDE ATA/133 8MB 7200RPM 2GB Kingston DDR RAM PC3200 Vil den strømforsyningen jeg har klare å drive disse komponentene pluss litt til? Har vurdert å kjøpe denne : Hiper HPU-4B580 Hvordan tror dere denne vil yte i forhold til den jeg har? Hvordan er støyen sammenlignet på de to? Er Hiper en bra investering?? Hvordan er Hiper`n funksjonsmessig? Har dere noen erfaringer med denne?? Håper på seriøse, og relevente svar. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det skal gå fint å dra det oppsettet der med F/S 400w. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tror du skal klare deg med den du har, er jo bare og prøve. Hiper er en god PSU som jeg har vært veldig fornøyd med. Vil du ta en nærmere titt på den finner du en video review her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hiperen skal være rikelig kraftig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hiperen er kraftig den, ikke helt støyløs, har jeg hørt, men den leverer nok varene. Det er bare tull av deg å kjøpe annen strømforsyning enn den du har, F/S er jo kvalitets-PSU, så den drar komponentene dine lett som bare det. Bruk heller pengene på noe annet, til den PCen der trenger du hvertfall ingen annen PSU. Lenke til kommentar
GD8 Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Hiperen er kraftig den, ikke helt støyløs, har jeg hørt, men den leverer nok varene.Det er bare tull av deg å kjøpe annen strømforsyning enn den du har, F/S er jo kvalitets-PSU, så den drar komponentene dine lett som bare det. Bruk heller pengene på noe annet, til den PCen der trenger du hvertfall ingen annen PSU. 5591318[/snapback] Jeg synes det var fornuftig det du sa der. Jeg kommer ikke til å kjøpe meg ny psu. Man får jo aldri nok av penger, og jeg trenger nok de pengene en annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå