frohaa Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Sliter med å få skriveren min til å fungere skikkelig. Det er en Konica Minolta PagePro 1300W laserskriver som jeg kjøpte på Obs. Problemet er at den bare fungerer rett etter at jeg har installert driveren fra CD-en som følger med, mens jeg får feilmelding når jeg forsøker å skrive ut noe etter å ha restarta pc-en eller etter at skriveren har gått i standby-modus. For å få den til å virke igjen så er jeg nødt til å slette skriveren jeg har installert via menyen: "Start" og "Printers and faxes", og deretter intallere den på nytt. Finner heller ikke noen oppdatert driver til den på internett. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
benz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har samme, fungerer uten problemer. Sjekk i Windows oppgavebehandling at du har en prosess som heter MSTMON_N.EXE Går ut fra at du har fulgt installasjonsveiledningen, da skal du bl.a. ha et ikon for <status display> nederst til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå