montyponty Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) For den prisen der (ikke tatt med porto eller toll ) så kan du jo kjøpe silikonslange fra TESS eller en annen slik butikk i norge! EDIT: Kjeda meg så sjekka prisen med porto. Hvis du bestiller 10fot (3048mm) så kommer meter prisen med porto og avslag på 109,3kr! Du kan heller ikke bestille så veldig mye mer før du er over den magiske 200kr grensa Endret 15. februar 2006 av Peterkj Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 For den prisen der (ikke tatt med porto eller toll ) så kan du jo kjøpe silikonslange fra TESS eller en annen slik butikk i norge! EDIT: Kjeda meg så sjekka prisen med porto. Hvis du bestiller 10fot (3048mm) så kommer meter prisen med porto og avslag på 109,3kr! Du kan heller ikke bestille så veldig mye mer før du er over den magiske 200kr grensa 5607239[/snapback] Hm, den jeg fikk det anbefalt av hadde ikke måttet betale så mye i frakt og toll osv.. Kan jo vurdere hvor mye jeg skal ha og ta det derifra, men har bestemt meg for dual raddis nå tror jeg.. Petter Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det var jo rart, etter hva jeg husker så var prisen for selve slangene $27,5 (10fot) og $20,5 for frakt. Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Hei igjen! Vurderer sterkt å enten kjpe en singel eller to single, har funnet ut at lsningen med dual raddis på toppen blir for klumpete og det blir vanskelig å lage dette fint. Noen som vet om det er vits med 2 single? Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja, men det vil trenge en krakftig pumpe Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Nytt oppsett i første post.. Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Noen som kan se på oppsettet mitt? Det ligger i første post, bestemte meg for å gå for en singel og heller kjøpe en til hvis temps blir for dårlige. Petter Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Alt passer og ser greit ut. Sikkert et helt greit sett det der! Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Alt passer og ser greit ut. Sikkert et helt greit sett det der! 5618995[/snapback] Høres bra ut Petter Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Den ac cpu blokken som du har valgt er veldig bra, men har du vurdert swiftech apogee blokka? Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Den ac cpu blokken som du har valgt er veldig bra, men har du vurdert swiftech apogee blokka? 5619269[/snapback] Den var jo pen den, men tror jeg går for cuplex XT, synes den var fin siden det bare passer s939. Godt forslag, synes du oppsettet ser bra ut? Petter Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, oppsettet ditt ser bra ut, ac blokka krever ikke en kraftig pumpe, så passer tank/pumpe kombinasjonen som du har valgt. Men enkel raddis er jeg veldig imot, selvom du kanskje skal kjøpe en til hvis tempen blir høy. Men kan hende at pumpa kommer til kort, for single raddis har lavere vannflow enn dual. Derfor trenger man ha en kraftig pumpe om man vil seriekoble 2 single raddis. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, oppsettet ditt ser bra ut, ac blokka krever ikke en kraftig pumpe, så passer tank/pumpe kombinasjonen som du har valgt. Men enkel raddis er jeg veldig imot, selvom du kanskje skal kjøpe en til hvis tempen blir høy. Men kan hende at pumpa kommer til kort, for single raddis har lavere vannflow enn dual. Derfor trenger man ha en kraftig pumpe om man vil seriekoble 2 single raddis. 5620685[/snapback] kjører selv med 2 sinlge raddiser i serie og vannflowen er helt ok. tapet er muligens en anelse større en dual men forskjellen er nokk såpass liten at det har lite å si. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Da er saken grei, når Evil Kvinel sier at 2xsingle raddis funker, og han har det selv, da skal jeg bare holde kjeft, hehe. Du får prøve deg frem chase. Se på black ice xtreme 1. De er nok noe av de beste single raddisene der ute. Du kan også skaffe deg procore som er best av alle. 3dfxcool har den inne tror jeg. Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, oppsettet ditt ser bra ut, ac blokka krever ikke en kraftig pumpe, så passer tank/pumpe kombinasjonen som du har valgt. Men enkel raddis er jeg veldig imot, selvom du kanskje skal kjøpe en til hvis tempen blir høy. Men kan hende at pumpa kommer til kort, for single raddis har lavere vannflow enn dual. Derfor trenger man ha en kraftig pumpe om man vil seriekoble 2 single raddis. 5620685[/snapback] kjører selv med 2 sinlge raddiser i serie og vannflowen er helt ok. tapet er muligens en anelse større en dual men forskjellen er nokk såpass liten at det har lite å si. 5621009[/snapback] Da er saken grei, når Evil Kvinel sier at 2xsingle raddis funker, og han har det selv, da skal jeg bare holde kjeft, hehe. Du får prøve deg frem chase. Se på black ice xtreme 1. De er nok noe av de beste single raddisene der ute. Du kan også skaffe deg procore som er best av alle. 3dfxcool har den inne tror jeg. 5621046[/snapback] Men har funnet ut at dobbel raddis funker i bunnen, hadde ikke plass i toppen pga Hiper PSU... Petter Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har du plass til en dual så kjøper du en dual Ingen ting gruble over, dual xtreme er saken for deg Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Har du plass til en dual så kjøper du en dual Ingen ting gruble over, dual xtreme er saken for deg 5628380[/snapback] Ok Holder meg til pro, ellers blir det så sbla dyrt. Bestiller i morra tror jeg.. Petter Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Dyrt, men xtreme kjøler like bra som trippel pro. Syns den dyre prisen er verdt det. Men penger faller ikke fra himmelen, så en dual pro vil duge. Bedre enn single iallfall. Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Dyrt, men xtreme kjøler like bra som trippel pro. Syns den dyre prisen er verdt det. Men penger faller ikke fra himmelen, så en dual pro vil duge. Bedre enn single iallfall. 5628456[/snapback] Extreme er tykkere, og dyrere, jeg har rett og slett ikke råd til den... Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå