Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Der sier dere begge noe, har litt lyst på en som ligner på den Tank-O-matic, men den var jo dyyr. Kanskje noen kunne laget en til meg på bestilling? (Skrue) Hm, skal tenke på det Petter 5595137[/snapback] Kjøp deg et gigantisk plexirør, noen nipler og en gjengetap Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Dobbelt post Endret 12. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dobbelt innlegg Klikka_bZerk ? Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Der sier dere begge noe, har litt lyst på en som ligner på den Tank-O-matic, men den var jo dyyr. Kanskje noen kunne laget en til meg på bestilling? (Skrue) Hm, skal tenke på det Petter 5595137[/snapback] Kjøp deg et gigantisk plexirør, noen nipler og en gjengetap 5595248[/snapback] Ja, tror kanskje jeg går for den med pumpe i, eller at jeg lager selv Dobbelt innlegg Klikka_bZerk ? 5595279[/snapback] Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dobbelt innlegg Klikka_bZerk ? 5595279[/snapback] Neh... hva ser det ut som? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei Jeg er enda en fyr som har tenkt å hive meg inn i vannkjølingens verden Jeg har sett litt på MIST economy settene til microplex, men har bestemt meg for å kjøpe noe meg fleksibelt. (oppgradering) Bare lurer på hva du mener med noe som er mer fleksibelt? Kan ikke MIST settet oppgraderes i ettertid som alle andre sett? Er vel bare å kjøpe mer slanger og ny blokk etterhvert som en bytter hardware, eller har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei Jeg er enda en fyr som har tenkt å hive meg inn i vannkjølingens verden Jeg har sett litt på MIST economy settene til microplex, men har bestemt meg for å kjøpe noe meg fleksibelt. (oppgradering) Bare lurer på hva du mener med noe som er mer fleksibelt? Kan ikke MIST settet oppgraderes i ettertid som alle andre sett? Er vel bare å kjøpe mer slanger og ny blokk etterhvert som en bytter hardware, eller har jeg gått glipp av noe her? 5596771[/snapback] Du har vel egentlig ikke gått glipp av noe, men hvis han setter alt sammen selv så får han det jo presist slik han vil ha det! Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Hei Jeg er enda en fyr som har tenkt å hive meg inn i vannkjølingens verden Jeg har sett litt på MIST economy settene til microplex, men har bestemt meg for å kjøpe noe meg fleksibelt. (oppgradering) Bare lurer på hva du mener med noe som er mer fleksibelt? Kan ikke MIST settet oppgraderes i ettertid som alle andre sett? Er vel bare å kjøpe mer slanger og ny blokk etterhvert som en bytter hardware, eller har jeg gått glipp av noe her? 5596771[/snapback] Du har vel egentlig ikke gått glipp av noe, men hvis han setter alt sammen selv så får han det jo presist slik han vil ha det! 5598694[/snapback] Har kanskje uttrykt meg litt feil, men det jeg mener er at da får jeg det akkurat slik jeg vil ha det Petter Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har du bestemt deg for hvilke deler du skal ha? Sitter og skal bestille selv, men da til ett annet system enn ditt, men er likevel greit å se hva andre skal ha. Slik jeg ser det så vil ett slikt "billig" sett fra MIST + en gpu kjøler bli det beste og billigste valget, og jeg tror også at dette vil holde i massevis. Kan jo her velge størrelsen på radiatoren uten at det blir så mye dyrere. Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Har oppdatert første tråden Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ikke glem kjølepasta! Endret 13. februar 2006 av Peterkj Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke glem kjølepasta! 5601246[/snapback] Artic silver 5 Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke glem kjølepasta! 5601246[/snapback] Artic silver 5 5601378[/snapback] XL Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Ikke glem kjølepasta! 5601246[/snapback] Artic silver 5 5601378[/snapback] XL 5601387[/snapback] Det har jeg fra før av Men så den grei ut? Sparte MASSE penger på den vanntanken... Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja ser helt kurant ut det der Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det eneste som er forskjellen på ditt sett og MIST settet radiatoren, samt gpu blokken du kjøper utenom? Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Er det eneste som er forskjellen på ditt sett og MIST settet radiatoren, samt gpu blokken du kjøper utenom? 5604245[/snapback] Ja, men det blir dyrere hvis jeg kjøper settet... Petter Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det eneste som er forskjellen på ditt sett og MIST settet radiatoren, samt gpu blokken du kjøper utenom? 5604245[/snapback] Ja, men det blir dyrere hvis jeg kjøper settet... Petter 5606078[/snapback] Ja da er det bare jeg som har regnet feil Du har jo ikke med slager og vifte på ditt oppsett heller. For å få effekt av uv tilsetning, holder det da å kjøpe en vifte med feks blå led, eller må en ha vifte ned UV lys? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Da må du ha UV-lys. Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Tror jeg skal kjøpe slike slanger De har jeg fått anbefalt fremfor PVC slanger, tror jeg kjøper 2 papst vifter... Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå