Gå til innhold

Kjøpe meg vannkjøling.. Nytt oppsett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der sier dere begge noe, har litt lyst på en som ligner på den Tank-O-matic, men den var jo dyyr. Kanskje noen kunne laget en til meg på bestilling? (Skrue)

 

Hm, skal tenke på det ;)

 

Petter

5595137[/snapback]

Kjøp deg et gigantisk plexirør, noen nipler og en gjengetap ;)

5595248[/snapback]

 

Ja, tror kanskje jeg går for den med pumpe i, eller at jeg lager selv

 

Dobbelt innlegg Klikka_bZerk ?

5595279[/snapback]

 

:p

 

Petter

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er enda en fyr som har tenkt å hive meg inn i vannkjølingens verden

Jeg har sett litt på MIST economy settene til microplex, men har bestemt meg for å kjøpe noe meg fleksibelt. (oppgradering)

 

 

Bare lurer på hva du mener med noe som er mer fleksibelt? Kan ikke MIST settet oppgraderes i ettertid som alle andre sett? Er vel bare å kjøpe mer slanger og ny blokk etterhvert som en bytter hardware, eller har jeg gått glipp av noe her?

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er enda en fyr som har tenkt å hive meg inn i vannkjølingens verden

Jeg har sett litt på MIST economy settene til microplex, men har bestemt meg for å kjøpe noe meg fleksibelt. (oppgradering)

 

 

Bare lurer på hva du mener med noe som er mer fleksibelt? Kan ikke MIST settet oppgraderes i ettertid som alle andre sett? Er vel bare å kjøpe mer slanger og ny blokk etterhvert som en bytter hardware, eller har jeg gått glipp av noe her?

5596771[/snapback]

 

Du har vel egentlig ikke gått glipp av noe, men hvis han setter alt sammen selv så får han det jo presist slik han vil ha det!

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er enda en fyr som har tenkt å hive meg inn i vannkjølingens verden

Jeg har sett litt på MIST economy settene til microplex, men har bestemt meg for å kjøpe noe meg fleksibelt. (oppgradering)

 

 

Bare lurer på hva du mener med noe som er mer fleksibelt? Kan ikke MIST settet oppgraderes i ettertid som alle andre sett? Er vel bare å kjøpe mer slanger og ny blokk etterhvert som en bytter hardware, eller har jeg gått glipp av noe her?

5596771[/snapback]

 

Du har vel egentlig ikke gått glipp av noe, men hvis han setter alt sammen selv så får han det jo presist slik han vil ha det!

5598694[/snapback]

 

Har kanskje uttrykt meg litt feil, men det jeg mener er at da får jeg det akkurat slik jeg vil ha det ;)

 

Petter

Lenke til kommentar

Har du bestemt deg for hvilke deler du skal ha?

 

Sitter og skal bestille selv, men da til ett annet system enn ditt, men er likevel greit å se hva andre skal ha.

 

Slik jeg ser det så vil ett slikt "billig" sett fra MIST + en gpu kjøler bli det beste og billigste valget, og jeg tror også at dette vil holde i massevis. Kan jo her velge størrelsen på radiatoren uten at det blir så mye dyrere.

Lenke til kommentar
Er det eneste som er forskjellen på ditt sett og MIST settet radiatoren, samt gpu blokken du kjøper utenom?

5604245[/snapback]

 

Ja, men det blir dyrere hvis jeg kjøper settet...

 

Petter

5606078[/snapback]

 

Ja da er det bare jeg som har regnet feil :hmm: Du har jo ikke med slager og vifte på ditt oppsett heller.

 

For å få effekt av uv tilsetning, holder det da å kjøpe en vifte med feks blå led, eller må en ha vifte ned UV lys?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...