janken Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Om jeg kjøper meg en ny ringkontant mobiltelefon, kan jeg da overføre mitt gamle nummer helt gratis? Takker for svar.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har du ringkontant? og skal du kjøpe ny telefon med ringkontant? Da går det ikke. Vanligvis er mobilene sperret til det medfølgende sim-kort. (se http://flash.to/nokia - du kan nemlig gjøre noe med det...) Jeg kjøpte meg en 3410 til 895 kr på rimi i dag! Bruker det gamle Telenor sim-kortet mitt nå... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Mener du at du tar med deg det gamle nummeret ditt fra et gammelt ringkontant til ett nytt ringkontant avv? For det skal være mulig. Nummerportabilitet som det heter så fint... Lenke til kommentar
janken Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har en telenor ring kontant telefon som jeg har hatt i noen år. Tenkte å bruke dette nummeret på en ny ring kontant telefon fra netcom sannsynligvis Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Mitt tips: Kjøp en telefon fra en webshop, f.eks. komplett, mpx eller.no Disse telefonene er ikke låste til noen operatør (dette kan du sende en mail å spørre om for å være 100% sikker). Så kan du kjøpe deg en startpakke fra f.eks. netcom, som du nevner. Du sier at du skal ha ringkontant, så derfor er det ikke noe spesielt å spare på å kjøpe en telefon m/ringkontant fra f.eks Elkjip. I tillegg er jo disse pakketelefonene av det absolutt kjipeste slaget. Har selv ringkontant fra telenor med min tredje telefon: Siemens S45, som jeg kjøpte fra webshop. Kan anbefale denne telefonen dersom du ønsker å bruke ca. 2000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå