Gå til innhold

Liten gutt blir lettere skremt..


Explorer

Anbefalte innlegg

Uansett hvordan du vrir og vender på det, så har jeg forskjellig mening fra deg. Det kommer vi ikke bort fra. Og du har ingen rett til å si at min mening er mere idiotisk enn din, og hvertfall ingen rett til å kalle vennene mine for tullinger. Dette var en humor-tråd, nå er det bare bitching. Rart det er krig rundtomkring :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da ikke mye humor i å potensielt totalødelegge et barns liv? Tydligvis er det for mye å forvente at normale mennesker skal klare å skjønne det :roll:

5612718[/snapback]

Ødelegge et barns liv?! Du drar dette helt ut av proporsjoner.

5612739[/snapback]

Nei, det gjør jeg overhode ikke. Det er alvorlig når man setter et barn inn i en situasjon som det her! Barn har ikke kapasitet til å håndere noe slikt som det her. De får 99,9% mareritt av det og kan fort bli skadet for livet om man ikke behandler det.

Lenke til kommentar
Nei, det gjør jeg overhode ikke. Det er alvorlig når man setter et barn inn i en situasjon som det her! Barn har ikke kapasitet til å håndere noe slikt som det her. De får 99,9% mareritt av det og kan fort bli skadet for livet om man ikke behandler det.

5612765[/snapback]

jeg har mange onkelunger, å jeg har flere ganger skremt dem uten og gjøre det med vilje (roping under fotballkamper, slamring med dører o.l). De er ikke ødelagt for livet, å de trengte hvertfall ikke psykolog.

Lenke til kommentar
Nei, det gjør jeg overhode ikke. Det er alvorlig når man setter et barn inn i en situasjon som det her! Barn har ikke kapasitet til å håndere noe slikt som det her. De får 99,9% mareritt av det og kan fort bli skadet for livet om man ikke behandler det.

5612765[/snapback]

jeg har mange onkelunger, å jeg har flere ganger skremt dem uten og gjøre det med vilje (roping under fotballkamper, slamring med dører o.l). De er ikke ødelagt for livet, å de trengte hvertfall ikke psykolog.

5612785[/snapback]

Herregud, bruk hodet ditt nå. Du kan da ikke sammenligne roping mot det her :thumbdown:

Lenke til kommentar
Herregud, bruk hodet ditt nå. Du kan da ikke sammenligne roping mot det her :thumbdown:

5612791[/snapback]

Han skriker siden han ble skremt, ikke pga av bildet som kom opp. Min onkelunge ble skremt og skrek siden jeg ropte og kastet en krakk over halve rommet. Ser ikke helt forskjellen. At bildet er stygt har ingenting med saken og gjøre.

 

edit: jeg er dritlei av din måte og debattere på. Du har en nedlatende tone og er en forbanna bedreviter.

 

Kthxbye. God natt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Herregud, bruk hodet ditt nå. Du kan da ikke sammenligne roping mot det her :thumbdown:

5612791[/snapback]

Han skriker siden han ble skremt, ikke pga av bildet som kom opp. Min onkelunge ble skremt og skrek siden jeg ropte og kastet en krakk over halve rommet. Ser ikke helt forskjellen. At bildet er stygt har ingenting med saken og gjøre.

5612809[/snapback]

Nei, du ser ikke forskjellen nei. Veldig synd for din del.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hver eneste gang jeg ser den ler jeg, høyt hvis det ikke er non andre i nærheten! ;D

5612536[/snapback]

Og du ler kun når du er alene fordi??

 

Oh noes, hallo folk har forskjellige meninger?

Bare fordi du syns det ikke er morsomt så kan vel jeg få lov?

5612564[/snapback]

Det vil vel si det samme som at man skal akseptere at folk synes f.eks. dyrmishanling er gøy!

 

jeg har mange onkelunger, å jeg har flere ganger skremt dem uten og gjøre det med vilje (roping under fotballkamper, slamring med dører o.l). De er ikke ødelagt for livet, å de trengte hvertfall ikke psykolog.

5612785[/snapback]

Det kan vel ikke akkurat sammenlignes!! Akkurat det skremmespillet der er jo helt jævlig! Ville du ha gjort sånn med din onkelunge? Stilt deg opp med kamera og satt på det spillet til de, for med hensikt skremme de noe sinnssykt??

 

 

Edit: Og dere som skjeller ut Ernie, han er faktisk en som klarer og komme med saklige argument i denne saken. Hvor gamle er dere egentlig??

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Det er da ikke mye humor i å potensielt totalødelegge et barns liv? Tydligvis er det for mye å forvente at normale mennesker skal klare å skjønne det :roll:

5612718[/snapback]

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. En del person her opphøyer gleden i å se folk bli "eid" (jeg hater det uttrykket) over all respekt og sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Det kan vel ikke akkurat sammenlignes!! Akkurat det skremmespillet der er jo helt jævlig! Ville du ha gjort sånn med din onkelunge? Stilt deg opp med kamera og satt på det spillet til de, for med hensikt skremme de noe sinnssykt??

5612837[/snapback]

Jo det kan det, for en unge på f.eks 2 år vil nok bli like skremt av meg som brøler enn det bildet. En unge på 7 år blir nok mest skremt av bildet ja.

 

Nei jeg ville ikke gjort det, men jeg retter ikke fingre på de som gjør det. Å jeg mener ikke at det er moralsk rett, men morsomt det var det lel.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Ernie nå må du gi deg. Du sitter og sjikanerer folk fordi de har en annen mening enn deg, skjønner du ikke det? Det er DU som kommer dårlig ut av dette.

5612825[/snapback]

Eller dere som tabber dere rimelig heftig ut. Kommer an på øynene som ser ;)

5612835[/snapback]

 

Og atter en gang så beviser du at din mening -alltid- er den eneste rette, og drar ting fullstendig ut av proporsjoner. Broren min spratt ut fra bak trappa nesten hver dag da jeg var liten, og jeg ble like skremt hver gang. Greit nok, jeg sjekka bestandi ekstra mye under trappa, men jeg aldri tenkt tilbake på det som noe annet enn uskyldig spøk. Hva gjør dette annerledes? Jeg hadde forstått det hvis gutten hadde blitt satt i livsfare, men dette er jo bare en harmløs spøk. Han husker sikkert ikke dritten i dag en gang.

Lenke til kommentar
Edit: Og dere som skjeller ut Ernie, han er faktisk en som klarer og komme med saklige argument i denne saken. Hvor gamle er dere egentlig??

5612837[/snapback]

Alle argumentene hans er jo basert på rene antagelser: "Slik er det for det tror jeg". Til noen sakkyndige psykologer kommer og sier at dette sannsynligvis gjorde alvorlig skade på barnet, kan man ikke anse dem for noe mer enn det. Uansett, det er mulig å le av det selv om det kan ha hatt alvorlige konsekvenser. Jeg lo godt, men syntes samtidig veldig synd på gutten, siden jeg selv i en alder av 22 ble skremt ut av mitt gode skinn av det spillet. Da jeg skulle vise det til en kompis, fortalte jeg ham hva det gikk ut på på forhånd, siden jeg ikke hadde samvittighet til annet. Sier seg selv at det ikke kunne falt meg inn å dra noe slikt mot småunger, med mindre de var skikkelig ufyselige. For alt vi vet, kan jo dette ha vært en vaskeekte drittunge, selv om han så koselig ut.

Når det er sagt er jeg en svoren tilhenger av skadefryd. :devil:

Lenke til kommentar
Broren min spratt ut fra bak trappa nesten hver dag da jeg var liten, og jeg ble like skremt hver gang. Greit nok, jeg sjekka bestandi ekstra mye under trappa, men jeg aldri tenkt tilbake på det som noe annet enn uskyldig spøk. Hva gjør dette annerledes?

5612884[/snapback]

Du var da liten og tenkte ikke over konskvensene på samme måte en voksen bør gjøre. Dette ble gjort av en voksen person som i tillegg filmer det hele og legger det ut for resten av verden. Det er akkurat det som gjør det annerledes!

 

Det i ditt tilfelle kan kalles en uskyldig spøk, ja. Men den filmsnutten var langt i fra en uskyldig spøk!

 

Isbilen: Ja, det går an å le av noe selv om det kan ha gitt alvorlige konsekvenser. MEN jeg synes det blir for drøyt at le av en unge som med hensikt blir lurt av en voksen person! Hadde det vært mer uskyldig moro så hadde jeg nok ledd jeg og. Men akkurat det spillet der er helt for jævlig, og voksne personer blir skikkelig skremt av det.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...