Gå til innhold

Liten gutt blir lettere skremt..


Explorer

Anbefalte innlegg

Den minste dattera mi (5år) satt faktiskt ved siden av meg da jeg så på den "Kjærlighets sangen" på Tull.no. Jeg hadde hørt på musikk i forvegen så jeg la ikke merke til at høyttalerne stod ganske høyt på, og plutselig kommer det stygge trynet opp, mens jeg konsentrerer meg om teksten!

 

Jeg skatt som et helvette og har ALDRI blitt så skremt før, men dattera mi begynte bare å le av meg og sa: "Seee pappa!! Der er trollet!!" :lol:

 

Så jeg tror kanskje det er forskjellig bra unge til unge hvordan de reagerer. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor ho ikke ble skremt, til tross for at vi pleier å lese eventyr om troll og hvor slemme de er og at de bor i fjellet og alt det pisset der.

 

REDIGERT: Jeg må legge til at jeg ville ALDRI latt henne se noe slikt med vilje, men jeg visste ikke hva som kom ;)

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så den her om dagen, visste ikke at det var en tråd om den her. :)

Fy faen som jeg lo av den. Og så den om og om igjen. Det er helt utrolig hvor skremt han blir, og slår til skjermen før han begynner å tute. :thumbup:

Skjønner at mange sikkert syns jeg er syk nå fordi jeg ler av den ungen, men faen...det hjelper ikke ungen at jeg lar være og holder kjeft.

Jeg skal dog være enig i at man skal være forsiktig med hvem man viser sånne til. Folk med dårlig hjerte er heller ikke så smart vil jeg tro. Selv sender jeg aldri sånne til andre, for jeg vet selv hvor skremt jeg har blitt av dem.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Ærlig talt, hvorfor tror du programmer som "Americas funniest home video" er de mest populære på TV? Fordi det er MORSOMT å se folk skade seg og slå seg mens noen filmer det, såklart. Setter man seg ned og sier "tutt, tutt, tutt, dere er syke alle sammen" til det? Har du ikke ledd en eneste gang av å se en bryllupsvideo der de faller midt oppi kaka eller noe sånt? Spar meg prektigheten bare fordi det var en unge. 90% av Americas FUnniest Home videos er videoer av unger som ramler ned fra trær og gråter litt. De vinner ofte også. Så da er de milliooooner av gale mennesker der ute.

 

Du hører faren til ungen humrer og ler i bakgrunnen. Så da er vel han uskikket som forelder, og bør sendes rett til asylet han med, tenker jeg?

5607381[/snapback]

Ærlig talt, det er STOR forskjell på folk og unger som tryner, går på en vegg or whatever. MEN, her ser vi en voksen person stiller seg opp med videokamera og går inn for å skremme et uskyldig barn! Mest sannsynlig vet denne voksne personen at ungen vil bli skikkelig skremt siden han stiller seg opp med kamera!! Dette blir gjort med hensikt, ikke et uhell der noen f.eks snubler.

 

Det er ikke å være prektig og ikke le av akkurat denne situasjonen! Hadde dette vært en voksen person som ble skremt, så hadde jeg nok ledd jeg også.

 

Hvis det faren så vil jeg påstå han er usikket, ja. Dette er barnemishandling. Man utsetter ikke sine egne barn dette med hensikt, og i tillegg filmer det hele og legger det på nettet!

 

....Så jeg tror kanskje det er forskjellig bra unge til unge hvordan de reagerer....

 

REDIGERT: Jeg må legge til at jeg ville ALDRI latt henne se noe slikt med vilje, men jeg visste ikke hva som kom ;)

5607415[/snapback]

Ja, jeg er helt enig i at barn vil kunne reagere forskjellig. Men i denne videoen så blir jo dette gjort med vilje og det er tydelig den bak kamera vet at ungen blir skremt.

 

Og som du sier, du ville aldri gjort dette med hensikt mot ditt eget barn! Ingen oppegående mennesker gjør sånt!

Lenke til kommentar
Alle, hver eneste en, jeg har vist denne videoen til syns det var kjempegøy. SLutt å være så alvorlig, folkens :)

5612469[/snapback]

JA!! Enig! Vi har hørt at dere syns det er kjempeleit og grusomt, trenger ikke høre det mer :) Liker dere det ikke, så trenger dere ikke poste her : ) Vertfall ikke samme svaret om og om igjen...

 

Hver eneste gang jeg ser den ler jeg, høyt hvis det ikke er non andre i nærheten! ;D

Lenke til kommentar

Ber admin stenge denne jeg...det går for langt når folk kaller andre idioter og vennene deres for psykopater bare pga en idiotisk liten filmsnutt.

Det at du kaller folk som har annen humor og mening enn deg for idioter, sier mere om deg enn oss.

 

 

Bruk energien deres på værre ting.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Alle, hver eneste en, jeg har vist denne videoen til syns det var kjempegøy. SLutt å være så alvorlig, folkens :)

5612469[/snapback]

JA!! Enig! Vi har hørt at dere syns det er kjempeleit og grusomt, trenger ikke høre det mer :) Liker dere det ikke, så trenger dere ikke poste her : ) Vertfall ikke samme svaret om og om igjen...

 

Hver eneste gang jeg ser den ler jeg, høyt hvis det ikke er non andre i nærheten! ;D

5612536[/snapback]

JAAA!! :!:

 

Har du vist den til en gjeng med idioter da eller?

5612545[/snapback]

Oh noes, hallo folk har forskjellige meninger?

Bare fordi du syns det ikke er morsomt så kan vel jeg få lov?

Lenke til kommentar
Ber admin stenge denne jeg...det går for langt når folk kaller andre idioter og vennene deres for psykopater bare pga en idiotisk liten filmsnutt.

5612563[/snapback]

... og du tror ikke det har noe med at dette er en alvorlig greie man aldri burde le av? :roll:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Ber admin stenge denne jeg...det går for langt når folk kaller andre idioter og vennene deres for psykopater bare pga en idiotisk liten filmsnutt.

5612563[/snapback]

... og du tror ikke det har noe med at dette er en alvorlig greie man aldri burde le av? :roll:

5612573[/snapback]

Herre jesus bare fordi ikke alle har lik humor som deg, så trenger vel ikke du legge deg bak skyttergrava?

 

Les postene, folk LO når de leste den...

Men du gjorde ikke....

 

Smaken er som baken delt i 2

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...