Gå til innhold

Liten gutt blir lettere skremt..


Explorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Er nok endel her som kjenner til spillene der man skal gå gjennom en labyrint uten å komme borti veggene.

Her er en sånn som tar en liten vri...

Clicy-linky

5590545[/snapback]

Har tatt den "leken" selv, er en "Få musa gjennom løypa, så vil Britney strippe for deg" når du kommer nesten i mål, kommer det ***** fjeset frem!

Lenke til kommentar

HAHAHAHAA LOL*1000000

Totalt eid den ungen blei, mere enn meg jo :p

Jeg sitter på lan en kompis sier han ikke kommer forbi levl 3, jeg skal jo seff tøffe meg og slå han...

Jeg har icemat headsette mitt høyt på(spillt cs, mens kompisen sitt anlegg sto på)

Konsentrerer meg noe jævli, jeg hoppa opp av sofaen jeg satt i og kasta av meg head-sette :blush::p

Edit: Både tastatur og mus og head-settet fløy veggimellom :love:

Endret av Best0
Lenke til kommentar
EDIT: Dere som syns dette er morsomt er sikkert av den typen person som også synes det er morsomt å putte smådyr o.l i microbølgeovnen. Dette er virkelig ikke morsomt.

5599210[/snapback]

Eller de er bare fjortisser som ikke skjønner alvoret og konsekvenser av ting ;)

5599265[/snapback]

Jeg skjønner jo alvoret men synes fortsatt det er morsomt (Ja, jeg er litt sadistisk av meg :p)

Lenke til kommentar
EDIT: Dere som syns dette er morsomt er sikkert av den typen person som også synes det er morsomt å putte smådyr o.l i microbølgeovnen. Dette er virkelig ikke morsomt.

5599210[/snapback]

Eller de er bare fjortisser som ikke skjønner alvoret og konsekvenser av ting ;)

5599265[/snapback]

Jeg skjønner jo alvoret men synes fortsatt det er morsomt (Ja, jeg er litt sadistisk av meg :p)

5605047[/snapback]

Du får ha meg unnskyldt, men hvis du synes det er morsomt forstår du ikke alvoret av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Herregud. Det kan være tidi å se en venn tryne... det betyr ikke at man ikke skjønner hvor alvorlig det kan være.

 

Syntes det er tidi når han griner å sier "Chaaa" :D

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle nøyaktig hva som skjer? Er det den exorcist lignende kjerringa som skriker som de kaller "Kjærlighets sang" på Tull.no?

 

Må bare få vite for jeg fikk helt sjokk da jeg så den, jeg tror jeg så ut som en skremt katt med håret rett til værs.

5606275[/snapback]

Nei, dette er mye verre. Det er et spill som fanger oppmerksomheten din fullt og helt, og når du sitter og konsentrerer deg som verst, smeller det. Var faen ikke meg selv på flere dager etterpå :blush:

Lenke til kommentar

Dere som ler av dette er faen meg syke i hodet!

 

At en far kan gjøre dette mot sin egen unge er utrolig. Barn reagerer helt annerledes på sånn enn hva vi gjør. Når du som voksen skvetter av dette, hva tror du et barn gjør? De klarer heller ikke skjønne at sånt er på tull og glemme det like etterpå! :nei:

Lenke til kommentar
Så voldsomt seriøøøøøse og fornuftige alle skulle være da!

Jeg lo. Da er jeg en syyyyk mann da. Som bare må legge meg ned og dø, for jeg lo av en unge som blir redd. Jeg må vel bare springe rett til sinssykehuset og tvangsinnlegge meg da?

5607372[/snapback]

Empati er ikke din sterkeste side, skjønner jeg.

 

Noe sånt er svært traumatisk. Sett at dette skjedde med enten deg som barn ELLER din egen unge. Tipper pipa hadde fått en annen låt da!

Lenke til kommentar

Du har nok rett. Jeg har INGEN empati for andre mennesker, fordi jeg visste hva som kom til å skje, og det innfridde til de grader. Jeg er en syyyk mann, og tvers gjennom ond og gal, tydeligvis. Og mange andre med meg. *ringer asylet, så kommer de og henter alle som lo av denne tråden*

 

Ærlig talt, hvorfor tror du programmer som "Americas funniest home video" er de mest populære på TV? Fordi det er MORSOMT å se folk skade seg og slå seg mens noen filmer det, såklart. Setter man seg ned og sier "tutt, tutt, tutt, dere er syke alle sammen" til det? Har du ikke ledd en eneste gang av å se en bryllupsvideo der de faller midt oppi kaka eller noe sånt? Spar meg prektigheten bare fordi det var en unge. 90% av Americas FUnniest Home videos er videoer av unger som ramler ned fra trær og gråter litt. De vinner ofte også. Så da er de milliooooner av gale mennesker der ute.

 

Du hører faren til ungen humrer og ler i bakgrunnen. Så da er vel han uskikket som forelder, og bør sendes rett til asylet han med, tenker jeg?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Bitex, ærligtalt. Vi snakker om en unge her. Unger tar meget lett skade av slikt nettopp fordi de ikke skjønner greia bak det. Hadde det vært en voksen person som var offer for det her, så hadde jeg vel ledd med de fleste her. Skal ikke være uenig i at det å se andre skade seg er morsomt. Det er bare det at voksne skjønner så mye, mye, mye, mye mer av hva som skjer rundt seg og kan følelig ta avstand fra det man ser og hører. En slik evne mangler barn. Sier noen at de skal gjøre det og det, så gjør de det og det uten å tenke på at noen lurer de. En voksen person derimot, kan fort skjønne tegninga på forhånd.

 

Bare så det er sagt. Hvis det er faren som filmer det så kan du banne på at han er og lett vil kunne erklæres uskikket. Det er særdeles kritikkverdig og grunn til massiv tvil rundt vedkommendes evner som foreldre. Legger man til at vedkommende sannsynligvis også ikke er et enestående tilfelle så sliter vedkommende rimelig heftig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...