Snublefot Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hehe... Stakkars gutt Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bwahhahaa..! Så utrolig bra Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Vil ikke prøve på lillebror, de vil nok synes det faktisk er et kult spill og konsentrere seg no veldig, og så bam! Vell grunnen til at jeg ikke akkurat skvatt så veldig, var vell at jeg syntes konseptet var såpass kjedelig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hahahahahahahaha! Så jævlig bra, tror jeg må gjøre slik med broren min ^^ Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hahahahaahahaah! :!: :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg viste den til bruttern (spillet, altså, ikke filmen). Han skvatt, ja. Fikk meg en god latter da han hoppet av stolen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Haha. Kjempebra! Ler fortsatt jeg. Men, får håpe det ikke er noe slikt i kakene! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Beste skremmevideoen noen sinne! :!: Skulle bare ønske jeg hadde lyd her, men fortsatt genial! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Rett og slett genialt! LOL!! :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Evil kanevil Så innmari bra. "Vart skræmt noja"! ; Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er jo ikke det AT han blir skremt som er morsomst! Det er måten han skriker på slutten! :D Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det var dritfett helt til den stakkars lille gutten ble skikkelig skremt å begynte å grine Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ondskapsfulle mennesker, dette er ikke noe morsomt, gjore det samme på søstera mi, (hu er 7år), hun turte ikke å sove inatt. sov maks 5timer eller noe. (Jeg sover rundt 5timer..., men hun trenger mer søvn....) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Vel, skal vi se ... Lo jeg? Næh. Hvorfor ikke? Jo, fordi jeg (og helst alle andre også) veit at det er grundig dumt. I verstefall får barn varige mén av slikt. Synes ganske synd på den stakkars gutten. Endret 13. februar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen skulle filma meg da jeg spilte det spillet. Hoppa godt i stolen, for å si det sånn... Jeg gikk riktignok ikke til fysisk angrep på skjermen, men jeg satt paralysert en god stund etterpå og venta på at det jævlige fjeset skulle forsvinne, noe det ikke gjorde før jeg lukket vinduet... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Så filmen igjen.. Synes skikkelig synd på den lille gutten nå =( Man kan virkelig se at han synes det spillet er kjempe morro, og at han koser seg. Så kommer den stygge kjerringa å skremmer han så fælt at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg. Han klamrer seg fast til han som filmer og griner.. Stakkars gutt. Han som gjorde det skulle blitt skremt til døde Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Den var jo morsom, men kanskje litt vel ondskapsfull å ta den på en liten gutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Lurer bare på hvem faen som er så ondskapsfulle med yngre personer. Det er en grunn til at det finnes aldersgrenser da Er greit nok å gjøre slik mot venner som er eldre enn som så, men på mindre søsken kan du bare glemme. Husker jeg ble skremt en gang som liten (var ikke så veldig liten, kanskje 10-11), og det satt ganske lenge. Hos en eldre person blir du bare skremt og så glemmer du det, mens de yngre ikke glemmer det så lett. Shame on that bastard! EDIT: Dere som syns dette er morsomt er sikkert av den typen person som også synes det er morsomt å putte smådyr o.l i microbølgeovnen. Dette er virkelig ikke morsomt. Endret 13. februar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 EDIT: Dere som syns dette er morsomt er sikkert av den typen person som også synes det er morsomt å putte smådyr o.l i microbølgeovnen. Dette er virkelig ikke morsomt. 5599210[/snapback] Eller de er bare fjortisser som ikke skjønner alvoret og konsekvenser av ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg