Ksungam Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Lurte på om noen hadde noen tips til fet breake musikk. Gjerne oldschool-sanger Liker spessielt Zeb Roc Ski, Flying Steps og litt annet.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bomfunk MC's - Freestyyyyyyyyyyyyyylaaah ? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Stikk innom Straight up.no sin side. Der finner du sikkert noe Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 I min breakeperiode gikk det svært mye i Music Instructor. Det er veldig fet breakemusikk med funky rytmer og grei vokal. Sjekk ut: Electric City og Get Freaky. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Boogie Down Productions - south bronx Boogie Down Productions - Stop The Violence Eric B & Rakim - I Know You Got Soul Common - The Light Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man Grandmaster Flash - The Message K-os - B-Boy Stance K-os - The Love Song King Kut - Word of Mouth Kurtis Blow - The Breaks MC Shan & Marley Marl - The Bridge Warren G - Regulate Wu Tang Clan - Bring The Pain Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Må ikke glemme den aller første breake-låten. Afrika Bambaataa - Looking for the Perfect Beat fra 1980 Det er kanonlåt med masse syke beats og synther. Zulu Nation er også fin. Endret 13. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 BomFunk MC's. Plata "In Stereo" er et supert album å breake til. Hør den på Musikkverket elns eller last ned en torrent. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 BomFunk MC's. Plata "In Stereo" er et supert album å breake til. Hør den på Musikkverket elns eller last ned en torrent. 5600376[/snapback] Har den som cd faktisk. Digga den før da jeg var mindre, men blir litt "teit" nå synes jeg. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Kjente igjen et par av sangene til Søppelsveitt fra den gangen jeg breaka, var kos Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den ultimate plata må jo være b-boy classics vol 1! Den er feeet! Alle de gamle låtene på en skive.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå