SisteBert Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei Jeg får hele tiden opp pop-ups fra samme greia Alle popupene har samme addresse på slutten: yyy og noen siffer! http://www.intern-etadvertising.com/normal/yyy65.html http://www.dealiotoday.com/normal/yyy102.html http://www.bigdiscountbuy.com/normal/yyy102.html http://www.buyer-shabit.com/normal/yyy102.html Jeg bruker Adaware, Xoftspy osv. Jeg får det ikke fjerna, Pop upsene har allerede kommet opp 10 ganger mens jeg har skrevet dette innlegget Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvilken nettleser bruker du? Hvilken brannmur har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Sikkermodus Online Virusscan, BitDefender Housecall Ewido Onlinescan Spyware Adware Prøv i denne rekkefølgen. og slå av systemgjennopretting det tar garantert knekken på popupsene dine legg in MS anti spyware, spybot sd, ad-aware og ccleaner av programmene, og husk å søk i sikkermodus. ta også ewido da, siden den er online og tar knekken på det, hvis noen av offline scannerne er infiserte. Endret 12. februar 2006 av p-trus Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hvilken nettleser bruker du? Hvilken brannmur har du? Hilsen, efikkan. 5590652[/snapback] Jeg bruker Mozilla, og Windows brannmur. Anitvirusprogrammet jeg bruker heter: AVG 7.1 Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 SikkermodusOnline Virusscan, BitDefender Housecall Ewido Onlinescan Spyware Adware Prøv i denne rekkefølgen. og slå av systemgjennopretting det tar garantert knekken på popupsene dine legg in MS anti spyware, spybot sd, ad-aware og ccleaner av programmene, og husk å søk i sikkermodus. ta også ewido da, siden den er online og tar knekken på det, hvis noen av offline scannerne er infiserte. 5590823[/snapback] Greit, skal kjøre alle disse programmene, men hvordan slår man av systemgjennopretting? Tusen takk Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Noen som vet om XoftSpy er et bra antispyware program? Endret 12. februar 2006 av HaGbErT Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 SikkermodusOnline Virusscan, BitDefender Housecall Ewido Onlinescan Spyware Adware Prøv i denne rekkefølgen. og slå av systemgjennopretting det tar garantert knekken på popupsene dine legg in MS anti spyware, spybot sd, ad-aware og ccleaner av programmene, og husk å søk i sikkermodus. ta også ewido da, siden den er online og tar knekken på det, hvis noen av offline scannerne er infiserte. 5590823[/snapback] Gjort alt det du sa, men de kommer fortsatt hele tiden Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 høyreklikk på min datamaskin - egenskaper - systemgjennopretting - slå av på alle stasjoner. da kan du prøve The Cleaner det er en trial versjon, men hvis ikke det tar knekken på popusene er jeg redd for at det heller mot formatering. du tok alle søkene i sikkermodus ikke sant? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Feilpostet, flyttes til sikkerhet. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som vet om XoftSpy er et bra antispyware program? 5591371[/snapback] De var skikkelig snuskete før. Latet som de fant ting for å lure deg til å kjøpe. Skal visst ha skjerpet seg - men mitt tips: NOT Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) høyreklikk på min datamaskin - egenskaper - systemgjennopretting - slå av på alle stasjoner. da kan du prøve The Cleaner det er en trial versjon, men hvis ikke det tar knekken på popusene er jeg redd for at det heller mot formatering. du tok alle søkene i sikkermodus ikke sant? 5595027[/snapback] Ok, men hvis det ikke går må jeg formatere hele pc'en og alt slettes? Endret 13. februar 2006 av HaGbErT Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hvis du ikke har det du trenger på en egen partisjon. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Legg ut en HijackThis logg; kjør en Panda Activescan, husk: See report og Save report og legg ut den også, så kanskje du slipper formatering EDIT: først kjører du en runde Crapcleaner for å fjerne gammelt rask og søppel; husk å se etter på options->advanced at det ikke er haket av i "only delete files older than 48 hours". Bernt K Endret 13. februar 2006 av berxter Lenke til kommentar
krøllas Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 jeg har et helt likt problem, får ikke fiksa det:( Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 JEg fulgte alles tips, og tilslutt forsvant det:) Tusen takk alle sammen. NB: Tror det var Panda antivirusen som fiksa det Lenke til kommentar
berxter Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Dersom du fikk til en rapport fra Panda vil vi gjerne se den dersom det er igjen noen rester du bør slette. Bernt K Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Dersom du fikk til en rapport fra Panda vil vi gjerne se den dersom det er igjen noen rester du bør slette. Bernt K 5614706[/snapback] Fikk ikke noe rapport. Men jeg kjøpte Panda Antivirus 2006 + Spyware og det funker fantastisk. Annbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå