DementedAlbino Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på om det er mulig å boote eller legge inn sata drivere via usb på ett Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort. Fint om noen med erfaringer fra dette kortet kan si om det går, eventuelt hvordan. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Jeg lurer på om det er mulig å boote eller legge inn sata drivere via usb på ett Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort. Fint om noen med erfaringer fra dette kortet kan si om det går, eventuelt hvordan. 5590203[/snapback] I manualen står da USB-FDD, -HDD, -ZIP og -CD-ROM nevnt så jeg vil da anta det Endret 11. februar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Takker:) Vet du om det er mulig å bruke usb under instalasjonen av sata drivere i windows? Når en innstalerer windows må en jo trykke F6 under innstalasjonen for å kunne legge inn sata drivere fra floppy, så lurer på om dette lar seg gjøre fra usb på samme tidspunkt også. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Takker:) Vet du om det er mulig å bruke usb under instalasjonen av sata drivere i windows? Når en innstalerer windows må en jo trykke F6 under innstalasjonen for å kunne legge inn sata drivere fra floppy, så lurer på om dette lar seg gjøre fra usb på samme tidspunkt også. 5590315[/snapback] Nei, det veit jeg ikke. Kan nok tenke meg det går hvis man har en USB-diskettstasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå