kakemonster7 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er en sak fra østlandssendinga på nrk webtv jeg gjerne skulle hatt lagra på pcn.. Er det mulig å gjøre dette på noen måte...? Har prøvd med WM Recorder, men det fikk jeg ikke til... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nå vet ikke jeg om du har lov til å ta opp fra webtv. Men jeg vet om et program som heter Camtasia som kan ta opp stillbilde og video av skjermbilde. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Ikke lov? Ikke bare for å se på selv engang? Åssen er det programmet da? Prøvd å ta opp sånn med fraps, men det var heller dårlig... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ikke lov?Ikke bare for å se på selv engang? Åssen er det programmet da? Prøvd å ta opp sånn med fraps, men det var heller dårlig... 5590906[/snapback] Jeg har ikke sagt at det er forbudt, jeg bare stillte spørmål ved det. Les lisensavtalen til WebTV til NRK så får du nok svar på det. Programmet er ok til å ta opp med, men pass på at du skrur av videoakseleréring i WMP hvis du skal ta opp fra den. (ellers blir bildet svart) Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Ok.. da prøver jeg det imorra... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Kan jeg laste ned klippene? Publisert 09.10.2003 12:39. Nei, du har ikke anledning til å laste ned klippene til din egen maskin – av rettighetsmessige årsaker. Nokså klønete formulert. Selvfølgelig kan man "laste ned" klippene dersom man har den nødvendige tredjehånds programvaren, men lovligheten av det er en annen sak. WM Recorder fungerer problemfritt på TV 2s web-tv, men hvordan det fungerer hos NRK har jeg ikke prøvd. Kanskje like greit, i og med at jeg er i ferd med å bevege meg ut på tynn forum-is. Endret 12. februar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå