zippy Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei vi har startet et guild på RpPvp serveren Defias Brotherhood, og vi søker flere medlemmer, vi spiller på alliance siden og er 45 stykker, den laveste i guildet er level 10 og meste parten er rundt 30-40, vi er et guild som ikke konsentrere oss om power leveling og ingen av oss har Fetish på instancer,alderen på de fleste i guildet er 20+ og tar det hele med ro og er ute etter å ha det moro som mulig.vis du finner ut at kansje dette er noe for deg så nøl ikke med å kontakte meg ingame, er jeg ikke online så send meg en ingame mail så tar jeg kontakt. Karakteren min heter: Ossy. Navnet på guildet er : Old Fellows På forhånd Takk Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Spiller dere noe roleplay siden dere er på Rp server? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Flyttes til Guild/klandiskusjon og rekruttering siden det er plassen for å diskutere slikt og ikke wow-kategorien Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har truffet en del hyggelige Old Fellows personen. Men har ikke sett dere i det siste, spiller dere forsatt? Skulle ønske jeg kunne bli med, men er i Gnome Liberation Front og har det utrolig hyggelig der. Supert casual guild med avslappende og hyggelige gnomer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå