Gå til innhold

Databutikker i oslo område...


TCK

Anbefalte innlegg

Ikke bli sur vis eg har posta feil... viste ikke hvor eg skulle poste, men over til saken. Eg skal til oslo på lørdag og lurer på om det er noen som vet om noen bra databutikker der... Heslt i karljohan området, men kan vere eit stykke vekke oxo! Kan IKKE være litt utenfor oslo..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-17 15:31, skrev B|2bb3r:

300m maks. Du finner nok frem ikke noe problem.



 

Hmmm... kanskje i luftlinje. Er nok litt lenger å gå. 300 meter er ikke så langt som det høres ut som.

 

Hvis du går fra Oslo S og oppover Karl Johan... Når du kommer ovenfor domkirken, gå ett kvartal lenger opp og til høyre. Følg den gata over lyskrysset ved Glassmagasinet, og ser du til venstre så ser du kjapt Komplett Data. Håper du skjønte forklaringa.

Lenke til kommentar

D skal nok ikke bli noko problem tror eg. Har vert ein del i verre byer i utlandet!! Når eg snakker om byer så vil eg nevne at Den som ikke finner fram i New York's gater må være dom! Extremt enkelt! Alle gatene ligger parralelt.. Men nok om d! Takk for hjelpen! Fins det foresten andre butikker enn Komplett og Iq data i karljohans området??

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 12:34, skrev jolly:

Ikke ha dårlig tid når du skal på Komplett Data i Møllergata! De har den lengste køen av alle butikker i hele Oslo!


Fatter ikke hvorfor de ikke gjør noe med en butikk med et slikt potensiale... De bør pynte opp / skaffe nye lokaler og ha 10 kasser!


 

Da ser jeg gjerne at du betaler pristillegget på 20% pga økte kostnader :smile: . Står heller i kø i 20 minutter eller handler på internett, enn å måtte betale mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...