Espen_k Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvorfor meg? før så virket det men nå er det bare errors! Bilde nedenfor!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det er bare ei melding om at driveren ikke er godkjent av M$. Jeg ville ignorért den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Men når jeg trykkker ok så virker ikke usb-enheten i det hele tatt... hvordan kan jeg rette på problemet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Trykk avbryt på den meldingen og se om det går da. Men trykk fortsett på de andre advarselene du vil få. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det virker fremdeles ikke! Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) kan være mulig at du har feil drivere forresten... har du SP2? kanskje du må ha .NET patchen Endret 12. februar 2006 av DArkwIng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå