bIsk0p Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ja. Er det mulig å kjøre kun blått lyd på denne viftestyringa? Jeg liker ikke tivoli farger på pc'en min. Jeg liker stil. Blått, grønt og rødt er ikke stil. Spess ikke i mine øyne. Noen som vet om det er en diode som bytter farge som er benyttet her eller om det faktisk er 3 forskjellige(per kanal)?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er en diode med 3 forskjelige farger som skifter etter speningen som kanalene gir ut, medium og high speed. Dette kan lett fikses med litt loding og noen nye dioder Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 fett. kanskje jeg kjøper den da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Men dette er jeg ikke helt sikker på. Kan anbefale Sunbeam Rheobus som jeg har hørt mye bra om Kjøp med et deksel uten merker på finnes også i sort her Edit: Leif var innom Endret 12. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men dette er jeg ikke helt sikker på. Kan anbefale Sunbeam Rheobus som jeg har hørt mye bra om Kjøp med et deksel uten merker på finnes også i sort her 5591566[/snapback] Støtter den ja. Har den svarte versjonen. Kjempefornøyd, lyse og sterke leds. Har dør på kabinettet jeg da, altså, dør foran rheobusen, så jeg blir ikke plaget av lyset. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Men hvis du blir plaget av lyset så er det jo bare å sette på noen motstandere eller bare kjøpe noen svakere leds Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jeg liker ikke de forskjellige lysa. Pluss det blir litt mye penger med viftestyring og sort panel. Jeg skal allerede bestille en CPU kjøler fra PSdata, så da kan jeg ta dette i samme slengen. Eneste er at thermaltake sin ikke går lengre ned enn 6.5V. Ikke det at mine 120mm SilenX vifter vil lage noe særlig lyd på dette nivået, så hadde det vært greit å ha muligheten til å skru viftene helt av. OG en til "btw" Jeg så på thermaltake både pga lav pris og den fåes kjøp på psdata, hvor jeg skal handle noe anna. Er det ikke thermaltake jeg skal ha, så har jeg sett på denne lenge. Endret 12. februar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå