unnstoppeble Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei, da jeg kjøpte det nye skjermkortet mitt og fiksa det, så begynte det å tikke noe jævlig da jeg startet BF2, etter at jeg hadde sjekka det, fant jeg ut at tikkinga kom fra PSU'en.... Jeg prøvde å koble ut strømkabelen på skjermkortet, og da gikk tikkinga vekk.. men jeg må ha i strømkabelen for i spille på full graff... Det som er årsaken til at jeg poster dette her er at det hakker noe sinnsykt i BF2 når den tikkinga kommer.... Så jeg tenkte noen kunne hjelpe meg her... skjermkortet er en Gainward 6600 GT DDR3 256mb AGPx8.. PSU'en er en silver Power SP-400P1B 400 watt... Hovedkortet er en MSI 865pe NEO2-V.... HADDE SATT PRIS OM NOEN GADD Å SVARE Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 for dårlig apm på V12+ railen det er problemet dittt for dårlig styrke på V12+ railen kjøp ny PSU Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Takk for svaret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 for dårlig apm på V12+ railen det er problemet dittt for dårlig styrke på V12+ railen kjøp ny PSU 5589908[/snapback] Utifra trådstarters problembeskrivelse kan det se slik ut ja, men sjekk denne testen. Regner med at det er samme PSU som testes her.. og scorer bra. Det er vel den modellen Netshop selger billig? Har brukt denne i ett par systemer jeg har satt sammen og kan ikke si annet enn at til tross for litt lav specs. på 12V rail (18A) så klarer det lett å drive bl.a. en "Prescott" Celeron D [email protected] (1.55VCore) sammen med ett skamklokket X800GTO. Mulig dette kan være ett dårlig eksemplar som trådstarter har fått. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg