et6338hjj Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har satt opp dette, men usikker på Skjermkort og HDD's Oppsett. Har ikke funnet passende PSU enda, så trenger tips. :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hadde ikke kjøpt 2 x 6800GS i sli med en gang! Hadde heller kjøpt et 7800GT evt. et 7800GTX om det er verdt pengene! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Du har iallefall valgt et meget bra kabinett Sitter med det selv, stilig kabinett, støydempa. Nydelig kabinett! Forresten, har lagd et forslag her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg må som i mange tilfeller si meg enig med espennyh. Husk også at et skjermkort i forhold til to, fører til mindre strømforbruk, varmeutvikling og støy. Jeg ville ikke kjøpt Raptor-disk. Den fører til minimalt bedre ytelse, samtidig som den støyer en del. Forslag til strømforsyning: Hiper HPU-4B580. Med denne vil du kunne kjøre to skjermkort i SLI (om du får lyst senere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå