unnstoppeble Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Hei, da jeg kjøpte det nye skjermkortet mitt og fiksa det, så begynte det å tikke noe jævlig da jeg startet BF2, etter at jeg hadde sjekka det, fant jeg ut at tikkinga kom fra PSU'en.... Jeg prøvde å koble ut strømkabelen på skjermkortet, og da gikk tikkinga vekk.. men jeg må ha i strømkabelen for i spille på full graff... Så jeg tenkte noen kunne hjelpe meg her... skjermkortet er en Gainward 6600 GT DDR3 256mb AGPx8.. PSU'en er en silver Power SP-400P1B 400 watt... Hovedkortet er en MSI 865pe NEO2-V.... Det som er årsaken til at jeg poster dette her er at det hakker noe sinnsykt i BF2 når det er sånn tikking... HADDE SATT PRIS PÅ OM NOEN GADD Å SVARE Endret 11. februar 2006 av unnstoppeble Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Mulig at Skjermkortet drar endel strøm. Eller rettere sagt, det må være det som drar strøm, siden at kikkingen slutter når du trekker det ut. Prøv en annen/større PSU og se om det kommer klikkelyder fortsatt. Lykke til. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=526653 tilfeldig? Endret 11. februar 2006 av Okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå