cmi Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Hallo!! Det jeg lurte på er om noen kan programmere en teller som viser antall index visninger og antall pc som har vært inne, en kompis av meg har en som viser hvem land de som er inne er fra og greier, er noe sånt jeg vil ha på index siden på siden min... kan noen hjelpe så skriv her så sender jeg PM med det dere trenger. Bare si ifra hva dere trenger, var ikke kompisen min som mekka sånn, ellers kunne han hjulpet meg. Bruker forresten FrontPage Endret 11. februar 2006 av cmi Lenke til kommentar
Mathan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det letteste er å hente teller tjensten fra en annen side, og godta at det kommer inn litt reklame i telleren. Jeg har ingen slike linker i hodet, men du finner mange slike på sidene til privatpersoner. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Skal ikke være lett!! det skal være bra!! Skulle det vært lett hadde jeg gjort det selv Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Så derfor skal du gjøre det lett alikevel, ved å la noen andre gjøre det? Du er forøvrig i helt feil forum... Har du i det hele tatt hørt om google? teller hetter counter på engelsk, hvis det hjelper deg litt på vei. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det jeg har gjort er jo og bare hente inn hele tellerem jeg ville ha inn i notepad og sletter reklamen. (Var en link under) og den ble borte. ps FrontPage holder ikke i lengden Av linker kan du jo prøve www.tinycounter.com (er den jeg bruker.) Vis du vil ha noe litt bedre sånn som hvilket land og hvem by folka kommer fra kan du jo prøve et java sript. (Du finner noen linker til det på www.gjerriknark.com (tror jeg skrev det riktig) Da håper jeg dette hjelper deg litt på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå