EvilDead Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Var nettop nede hos en kompis og fikk brent meg update slik at jeg kan spille vanlige Xbox spill på min 360. Etter oppdateringen på Xboxen når jeg setter inn Gta: San andreas står det: "This original Xbox game is not supported on your Xbox 360 console." Hva i pokker er det? Det står på Microsoft sine sider at 360 skal støtte San andreas. noen som kan hjelpe?.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Du har harddisk på X-Box`en din? Har du mulighet til å laste ned updaten direkte til X-Box 360? Lenke til kommentar
EvilDead Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Du har harddisk på X-Box`en din? Har du mulighet til å laste ned updaten direkte til X-Box 360? 5590018[/snapback] Harddisken har jeg og updaten har jeg lastet ned fra live men det funker ikke likevel. Har det noe å si hvis spillet er en xbox-classic" Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det har det helt sikkert! Det er jo MS! Send en mail til Microsoft du, de kan sikkert svare deg. Hvis du har gjort det som man skal gjøre, så kan iallefall ikke folka her hjelpe deg! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva med family settings da? sjekk aldersgrensen Lenke til kommentar
EvilDead Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hva med family settings da? sjekk aldersgrensen 5593360[/snapback] Hmm..på family settin har jeg på allow all games..så det kan ikke være problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå