argon264 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Microsoft skal jo ikke komme frem på et søk på "go to hell" fordi *mange* har nevnt MS i samme setning som "go to hell" :???: Google rangerer sider etter hvor mange som linker til den. Det kan forklare saken. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 12:06, skrev argon264:Google rangerer sider etter hvor mange som linker til den. Det kan forklare saken. Joda - vet det meget godt. Men Google skal vel ikke benytte metadata ifra side A som linker til side B, for å beskrive side B? Microsoft forventer jo ikke at et søk på "go to hell" skal komme opp med http://www.microsoft.com som resultat, der det ser ut som om ordene "go to hell" står på akkurat den siden. Skulle ikke forundre meg om Google kunne få et heftig søksmål mot seg i USA pga. dette... Google-teknologien er genial den, men kanskje litt for bra når det gjelder slikt. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Herregud, noen som har sett dette? Noen har vært på hw.no forumet... Dette er ikke første gangen! De har til og med tatt vekk les kommentarer/din kommentar for å ikke bli tatt av folk som leser hw.no! Dette er for dårlig itavisen....... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hos meg er det ikke noe problem å legge inn kommentarer *kanskje trykke oppdater en gang?* Men jeg overlater det til dere andre. Bryr meg egentlig ikke så mye.. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hadde vel vært på sin plass med en liten henvisning, ja til denne tråden, ja. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Denne er kansje gammel også, men hva med google baklengs? Altså søk på "elgoog" på google, og du får den opp baklengs... Du må skrive søkeordene baklengs for å treffe rett også. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Haha, nå har de sannelig meg lagt til legg inn komentar også... Skulle ønske jeg tok screenshots :smile: Lurer på hvem de er på forumet! (forresten er ganske mye av artikkelen forandret nå, bl.a linken osv..) Nå er den nemlig ikke så lik som denne tråden! Tydelig at det er noen her ja :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 "best computer made" = apple?? Det må være en bøgg... Lenke til kommentar
Mitre Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Håper det ikke er for sent å le nå?!? Ååå dææven så bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå