Benbels Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! Jeg lurte på hvilket PSP spill dere tror kommer til og bli en klassiker? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ingen av de som har kommet ut foreløpig ihvertfall Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ridge Racer og LCS. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Lumines er vel det nærmeste PSP kommer en klassiker så langt. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Luminies er vel eneste som faktisk var skikkelig overaskende den dagen det kom, og som vil bli husket for sin enkle, men utrolig morsomme underholdning. Herlig eksempel på at et spill ikke trenger å utnytte en maskins muligheter fullt ut for å bli det perfekte spill. Endret 12. februar 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Luminies er vel eneste som faktisk var skikkelig overaskende den dagen det kom, og som vil bli husket for sin enkle, men utrolig morsomme underholdning. Herlig eksempel på at et spill ikke trenger å utnytte en maskins muligheter fullt ut for å bli det perfekte spill. 5592036[/snapback] Støtter den Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ridge Racer er allerede en klasiker i fra ps1 så tror nokk for oss som spilte det på ps1 også vil glede seg mye over det til psp også. Har selv Ridge Racer til min psp ble ett sånn må ha spill siden jeg husket det fra ps1. Og det er enda like genialt:) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Megaman-serien når de kommer ut Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Off-topic ble Poff-topic. Diskuter sak og ikke person nå. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hvis PES5 er halvparten så bra til psp som til ps2 (eller bedre), så setter jeg en knapp på det Endret 13. februar 2006 av arnegn Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tipper enkle spill, som Ridge Racer, og Lumines.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg tror ikke PSP kommer til å få noen klassikere, enkelt og greit. Om du er uenig - ta saken opp på pm, ikke i tråden. Og gjør det høflig, da dette vil føre til større sjanse for å bli hørt . ~Moderator Endret 13. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
goggen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva gjør Ridge Racer så fantastisk? Synes det er et simpelt spill med lite realisme. Spill som Lumines og ultimate Block Party er "simple" spill, men du verden så overraskende morsomme. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hva gjør Ridge Racer så fantastisk? Synes det er et simpelt spill med lite realisme. Spill som Lumines og ultimate Block Party er "simple" spill, men du verden så overraskende morsomme. 5598550[/snapback] Nei, men så har jo ikke akkurat utviklerene satset på det heller da Hele meningen med spillet er jo at man skal "drifte" i svingene... man kommer rett og slett ikke utenom. Absolutt et elsk/hat spill. At det blir en klassiker ser jeg ikke bort fra. Det er etter min mening det beste i serien av en allerede klassisk serie, og passer utrolig fint i håndholdt format. Excelsion: Jeg vil gjerne høre en begrunnelse. Endret 13. februar 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
zph Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Lumines er en tiltagende klassiker på PSP - dog eneste sålangt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå