Nedward Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg kan huske å ha lest en post på forumet en gang i sommer. Det var om en mann som spådde 3. verdenskrig. Jeg tor han som spådde den levde en gang på 1800-tallet, han spådde også noe om 2. verdenskrig, som viste jeg å være ganske nært sannheten. Noen som vet hva denne mannen heter? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nostradamus? lalallalall14 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 jepp.. Nostradamus Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Vel... bomma med årstallet, men det var han. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nostradamus ca 1500. Skrev sin ting kodet. Tolkinger kan apsse alt. En canadaisk student lagde noen falske centurions med tolkning - De verserer so ekte fortsatt. De fleste utgaver er forfalsket (oversatt - med rim). Se på originalen på gammelfransk - stol aldri på oversettelser. Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Har du link til orginalen? Nostradamus er ganske fassinerende, mener å huske at han spådde andre verdenskrig og at "antikrist" skulle ta meneske skikkelse og hete hilter eller hister ellerno (som er litt for likt hitler i mine øyne ). Mener han og spådde tredje verdens krig og at den gang skulle han hete mabus eller mabush ellerno... Opp med hånda de som tenker på samme fyr som meg Endret 14. februar 2006 av anal_fabet Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Alle kan produsere svada som kan tolkes til å passe i en eller annen form i fremtiden. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nostradamus kan spå alt som har skjedd. Lenke til kommentar
Quik Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 rettelse: nostredamus kan ikke spå noe lengere Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Rettelse: Nostradamus Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Rettelse: UNØDVENDIG. Hvor kan jeg finne "spådommen"? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg har lest boka. Du kan tolke den på din egen måte og det står ikke noe konkret, bare masse piss som kan tolkes på hundretusenvis av forskjellige måter. Nostradamus var en tulling. Du kan ikke spå frem noe som skal skje i fremtiden, uansett hvor mye du ønsker å tro det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå