Gå til innhold

Beholde Outlook etter formateringen

Fugee

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal formatere PC'en min, men faren min bruker outlooken og har mange mailer og kontakter osv der. Så jeg lurte på om det gikk an å lagre all info på en eller annen måte? Eller evt å lagre hele mappa og bare lime den inn etterpå? Hvis det funker, så vil jeg gjerne vite hvor denne mappa ligger

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Det går an. Det du må gjøre er å eksportere mailene, mappene og alt du trenger til en fil. Gå inni Outlook også gjør du dette:

File->Importer and Exporter->Export to file bla deg nedover til du finner Personal Folder (.pst)->Next så velger du Personal Folders og trykker Next igjen.

Så må du velge hvor du vil legge fila hen. Da bruker jeg å legge den på en annen partisjon jeg. Denne fila kaller du hva du vil bare husk på at det skal stå .pst bakom navnet. Når det er gjort trykker du Ok og Finnish. Da vil den ta en backup av hele Personal Folders mappa, og legger den på den partisjonen du har valgt. Da er det bare å formatere i vei og importere den når du er ferdig. Vanskeligere er det ikke. Du kan også importere .pst fila på en annen datamaskin også om du vil det.

F. eks om det er din pc og faren din sine mailer så kan du jo bare importere mailene som ligger der på faren din sin pc om han har noen.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...