Arne Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! Viss eg bruker koden #include <iostream> using namespace std; int main () { int a,b; int result; a = 5; b = 2; a = a + 1; result = a - b; cout << result; } , så kjem det ein svart firkant opp litt, men forsvinn nesten med ein gong. Kva skal eg gjere? Eg veit det er noobish spørsmål, men ein gong må eg lære det. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Programmet har kjørt ferdig etter at det printer ut 'result', og da avsluttes det, naturlig nok. Søk på forumet for vidre informasjon og diskusjon rundt hva som er "best" for å hindre programmet i å lukke seg med en gang. Har blitt besvart sånn omtrent 30 000 ganger. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Takk, skal sjå om eg finn noko. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei!Viss eg bruker koden #include <iostream> using namespace std; int main () { int a,b; int result; a = 5; b = 2; a = a + 1; result = a - b; cout << result; } , så kjem det ein svart firkant opp litt, men forsvinn nesten med ein gong. Kva skal eg gjere? Eg veit det er noobish spørsmål, men ein gong må eg lære det. 5589291[/snapback] det enkleste er å åpne cmd vinduet først, og så kjøre programmet derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå