wilbur626 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg har akkurat gjenopplivet dreamcasten min, og ønsker å få fatt i noen spill til denne herlige maskinen (?). Er det noen som vet om det finnes slike for salg i butikker i norges land ? Nettverksadadapter hadde også vært nice! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Spiderman er alltid er greit sted å begynne.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 jeg har vel 100 spill eller noe liggende en plass backup spill..... Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 jeg har vel 100 spill eller noe liggende en plass backup spill..... 5589897[/snapback] Gimme! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Måtte du nevne Dreamcast? Nå fikk jeg lyst til å hente den frem fra kottet Dreamcast må være en av mine absolutt favoritt maskiner... med et minimalistisk og greit design, gode kontrollere og sist men ikke minst, VMU (Viritual Memory unit). VMU har jo tilogmed LCD skjerm, og mulighet for å spille på det... husker jeg spilte en form for Tamagotchi med noen snåle fyrer fra Sonic Adventure 2. Nintendogs, ta deg en bolle Samtidig har MS sagt at SEGA DC sin online, gav de grunnlaget for Live. (leste jeg i en artikkel i alle fall...). Og med mulighet for å spille Backup spill kun ved hjelp av en CD, er dette den ultimate maskin. (Det var vel også en av grunnene til at de tapte enormt med penger ) Men maskinen døde så altfor fort... totalt oversett og undervurdert Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Har du en sånn VMU liggende ? Min mangler batterier, og jeg klarer ikke finne ut hvilke som skal brukes! Har du noen spill til DC liggende da ? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg skal selge min og alle mine 11 eller 10 spill. Har light gun og VMU.. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg skal selge min og alle mine 11 eller 10 spill. Har light gun og VMU.. 5593057[/snapback] Pris for hele pakka ? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Har du en sånn VMU liggende ? Min mangler batterier, og jeg klarer ikke finne ut hvilke som skal brukes! Har du noen spill til DC liggende da ? 5592919[/snapback] Jeg har et slikt liggende ja... skal sjekke batteriet til neste helg, da jeg ikke er hjemme nå Edit: Har et par spill til den ja... men de er MINE, bare mine! Endret 12. februar 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå