wilbur626 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Du drar jo krangelen litt vel langt nå, MattMan. Mannens økonomi har jo i seg selv ikke noe med at han opplever konsollen som "bråkete". Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Nei det er ikke meningen å dra frem en svær krangel. Det som er meningen er å fortelle det faktum at lyd kan mer enn godt nok overdøve det koselige lille suset fra 360'n. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette er selvfølgelig noe alle skjønner. De som ikke vet at produktet de har kjøpt lager lyd, og som ikke holder ut å ha denne lyden i hus, anbefales å kvitte seg med elendigheten så fort som mulig. Det er jo mye bedre å ha en Playstation 2 eller en Gamecube, da disse har et støynivå på akkurat 0 dB. De er også billigere, og myyye bedre enn Xbox 360. Selv har jeg gått til innkjøp av hørselvern for å kunne nyte Call of Duty 2 i fullstendig stillhet, det at hørselvernet har innebygget radio gjør at jeg også kan lytte til NRK Alltid Nyhet mens jeg spiller. Anbefales! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette er selvfølgelig noe alle skjønner. De som ikke vet at produktet de har kjøpt lager lyd, og som ikke holder ut å ha denne lyden i hus, anbefales å kvitte seg med elendigheten så fort som mulig. Det er jo mye bedre å ha en Playstation 2 eller en Gamecube, da disse har et støynivå på akkurat 0 dB. De er også billigere, og myyye bedre enn Xbox 360. Selv har jeg gått til innkjøp av hørselvern for å kunne nyte Call of Duty 2 i fullstendig stillhet, det at hørselvernet har innebygget radio gjør at jeg også kan lytte til NRK Alltid Nyhet mens jeg spiller. Anbefales! 5598655[/snapback] Sarkasme? ikkesant? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette er selvfølgelig noe alle skjønner. De som ikke vet at produktet de har kjøpt lager lyd, og som ikke holder ut å ha denne lyden i hus, anbefales å kvitte seg med elendigheten så fort som mulig. Det er jo mye bedre å ha en Playstation 2 eller en Gamecube, da disse har et støynivå på akkurat 0 dB. De er også billigere, og myyye bedre enn Xbox 360. Selv har jeg gått til innkjøp av hørselvern for å kunne nyte Call of Duty 2 i fullstendig stillhet, det at hørselvernet har innebygget radio gjør at jeg også kan lytte til NRK Alltid Nyhet mens jeg spiller. Anbefales! 5598655[/snapback] Sarkasme? ikkesant? 5598697[/snapback] Må nok ha vært det. Ingen oppegående person kan mene at PS2 har et støynivå på 0dB. Etter min erfaring er ikke PS2 noe bedre enn Xbox/Xbox360 i forhold til støy. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Som mr. factbook 2006 har sagt tidligere i denne tråden, er X360 det værste som noensinne har skjedd konsollmarkedet. Siden dette er fakta, har jeg (motvillig) måtte investere i hørselvern for å i det hele tatt kunne bruke konsollen. Jeg har også slått ut østveggen i huset, for å unngå brannskader som følge av den kraftige temperaturen konsollen produserer. Jeg har også lagt ut min 40" plasma TV på www.finn.no under kategorien "Gis Bort". Dette er jo selvfølgelig fordi jeg ikke har brukt for en HDTV før i 2056, da alle nestegenerasjons konsollene kommer. X360, har jo ikke fått spilltitler som er programert for å vises i oppløsningen 1080p ennå! Jeg skjønner ikke hva Microsoft tenkte på da de lanserte et slikt produkt i det hele tatt. Endret 13. februar 2006 av wilbur626 Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tuller du? ?? 5598799[/snapback] Ja... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tuller du? ?? 5598799[/snapback] Klar han gjør, beste jeg har lest på lenge :!: :!: Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tuller du? ?? 5598799[/snapback] Klar han gjør, beste jeg har lest på lenge :!: :!: 5598903[/snapback] et var for dumt til å være sant :!: men jeg måtte spørre Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 wilbur626, sarkasme er alltid deilig. Men ikke gjør det om til en sånn half-assed skrytesak. Da kan jeg bare gi bort BMW'en min med det samme. Nevnte jeg at jeg skal til Hawaii i høstferien? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Kan ikke se at jeg skryter noen plass ? At du virkelig klarte å tolke innlegget mitt som skryt finner jeg bare trist. Tror du er alt for glad i å krangle bare for å krangle, gjerne med tanke på økonomi/velstand. At du selv kritiserer andre som ikke har "råd" til å kjøpe seg store stereoanlegg osv. er et klart eksempel på det. Jeg vil gå så langt som å påstå at du er skrytepaven av oss to. At du velger å gi bort BMWen din ser jeg på som fornuftig. Endret 13. februar 2006 av wilbur626 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 wilbur626, sarkasme er alltid deilig. Men ikke gjør det om til en sånn half-assed skrytesak. Da kan jeg bare gi bort BMW'en min med det samme. Nevnte jeg at jeg skal til Hawaii i høstferien? 5598943[/snapback] Ja, hvor er det skryting hen her? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva er dette pratet om skryting? eneste skrytingen i denne tråden er vel BMW og Hawaii turen til MattMan Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ren spam liker vi ikke - Slutt ~Moderator Endret 13. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva er dette pratet om skryting? eneste skrytingen i denne tråden er vel BMW og Hawaii turen til MattMan 5599036[/snapback] Nevnte jeg at jeg har en 40" PlasmaTV? Fordi det har jeg. Og nå går jeg og gråter litt. Siden tragisk-o-meter måleren min, som kostet mange tusen kroner by the way, lyser rødt. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvorfor blir du så hissig da, MattMan ? Fortell meg hva jeg skal fjerne i den orginale teksten for at du skal klare å tolke den som det sarkastiske innlegget det er ment å være, så skal jeg skrive en ny "MattMan sensurert versjon". Du virker fortsatt som en person med et voldsomt fokus på kapital, kan ikke fatte at dette skal ha noe med emnet i denne tråden å gjøre i det heletatt... HegnarOnline har nok et forum hvor du og dine jappefrender kan rakke ned på folk som sitter med stereoanlegg og TVer i budsjettklassen... Synes det er ganske festlig at du også er enig i mine synspunkter vedrørende det tråden faktisk dreier seg om, men det virker som om du i mangel av andre å krangle med velger tilfeldige ofre. Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Xbox 360 bråker ikke like mye som en støvsuger I mine ører er den ganske så stillegående. Men det er jo mine ører... Uansett så oppfattes Xbox'ens lydnivå svært så forskjellig fra person til person ! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 uu. Xbox 360en bråker så mye. TV-LYDEN min klarer ikke å overdøve 25dB. auuu. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvor tar du tallet 25 fra ? Min 360 ligger mellom 36 og 38 dB ved DVD spinning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg