Mala Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Det er jo ikkje smart for 5 flate øre å legge puter under konsollen da, den blir ganske varm veit du Min står oppreist,alle luftehull er fri for sperringer,og eg kjenner tydelig at det er bra med varm luft som strømmer ut bak. EDIT: Men eg vil kunne påsta at det skal vere unødvendig for en forbuker å finne på egne påfunn for å dempe bråken fra et podukt som dette Endret 12. februar 2006 av Mala Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fy flate så mange som har problemer med Xbox360en. Bare på gamer.no har det sikkert vært 10 tråder allerede om problemer. Innerst inne så gjør det godt i hjertet mitt siden det er Microsoft. 5591119[/snapback] Mindre penger til vaksninasjonsprogram for barn i Afrika, da, men...pyttsann Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ok, folk her i forumet er kanskje klar over det, men i butikken den ble kjøpt stod det ingen advarsler som tilsa at den kun var egnet for profesjonelle gamere. La meg heller spørre: HVORFOR spinner DVD'en konstant på full guffe? Leses virkelig flere MB i sekunder konstant når vi spiller? Hvorfor skal den da bruke et minutt på å laste racet? (PGR3?) Har aldri vært borti noen spill med slike behov før? 5589318[/snapback] synes å huske at jeg har lest at 360 faktisk har veldig lite ram... så dermed må du hele tiden ha rask tilgang til data på platen.. og dermed må du kjøre fullhastighet. du må hele tiden buffre foran det du spiller. der er ikke nok ram til å legge hele spillet i minnet Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er jo ikkje smart for 5 flate øre å legge puter under konsollen da, den blir ganske varm veit du Min står oppreist,alle luftehull er fri for sperringer,og eg kjenner tydelig at det er bra med varm luft som strømmer ut bak. EDIT: Men eg vil kunne påsta at det skal vere unødvendig for en forbuker å finne på egne påfunn for å dempe bråken fra et podukt som dette 5591554[/snapback] Tror du misforstår hva han mener Mala, det er ikke snakk om fluffy sofaputer her.. Disse "putene" er vibrasjonsdempende, og fører til at lyden ikke forplander seg i "godset" på et evt. møbel enheten står på. Jeg liker å tro at de fleste som opplever 360ens støynivå som uutholdelig, er utstyrt med Ikea møbler som er montert i all hast, og som skrangler skikkelig. Dette lager jo selvfølgelig en del lyd om man plasserer noe som vibrerer (X360) på dem. Til Rævalution og Falcom : Festlige gutter dere Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ok, folk her i forumet er kanskje klar over det, men i butikken den ble kjøpt stod det ingen advarsler som tilsa at den kun var egnet for profesjonelle gamere. La meg heller spørre: HVORFOR spinner DVD'en konstant på full guffe? Leses virkelig flere MB i sekunder konstant når vi spiller? Hvorfor skal den da bruke et minutt på å laste racet? (PGR3?) Har aldri vært borti noen spill med slike behov før? 5589318[/snapback] synes å huske at jeg har lest at 360 faktisk har veldig lite ram... så dermed må du hele tiden ha rask tilgang til data på platen.. og dermed må du kjøre fullhastighet. du må hele tiden buffre foran det du spiller. der er ikke nok ram til å legge hele spillet i minnet 5591656[/snapback] Anng det Lurifaksen sier her, folk flest var vel også kanskje klare over "bråket"? Det gjelder sikkert ikke alle, men jeg leste alt jeg kunne komme over om Xbox360 i tiden før release og var derfor fullt forberedt på støvsuger-lyd. Derfor ble jeg også positivt ovverasket over at den gikk så stille som den gikk.. Men folk som ikke hadde lest noe om den ble kanskje negativt ovverasket? For tross alt handler dette mye om forventninger vi har før vi opplever noe selv Og til han lengre oppe som ikke har kjøpt x360 pga støy i.o.m at den skal være ett mediacenter. Min står på hele dagen, enten jeg spiller, ser film eller ser noe på TV. Har med hånda på hjertet aldri så mye som hørt lyden uten å anstrenge meg for å høre den (og nei, jeg er ikke ei tunghørt gammel kjerring) Men igjen, noen er vel sikkert oversensitive for lyder også Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hoho, den bråker ja. Pappa gjorde narr av meg etter å ha kjøpt den.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) wilbur626; Takk for den infoen Tankegangen min var vel litt for kjapp der Endret 12. februar 2006 av Mala Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er jo ikkje smart for 5 flate øre å legge puter under konsollen da, den blir ganske varm veit du Min står oppreist,alle luftehull er fri for sperringer,og eg kjenner tydelig at det er bra med varm luft som strømmer ut bak. EDIT: Men eg vil kunne påsta at det skal vere unødvendig for en forbuker å finne på egne påfunn for å dempe bråken fra et podukt som dette 5591554[/snapback] Enig i det, min står og oppreist, og putene er jo ikke større enn 50 ører. Tviler på at det har mye å si. Men du ser selv, bare et tips Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 det koste 3395kr for den versjonen med HDD, kontrol osvhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312845&cks=PRL +frakt og alt det der... Hva er " alt det der"?!Kan du utdype det, er det noen stygge gebyrer som bare gjelder for X360 kanskje? Er målet med denne tråden å få X360 til å framstå som et stort dyrt monster eller?Fakta er at denne maskinen egentlig er ganske så rimelig og frakt må man uansett betale om man skal ha det sendt per post, det tror jeg folk er klar over.Uansett ikke mer enn en 100,- lapp eller no, skjønner ikke vitsen med å nevne det engang. 5591531[/snapback] Vel det er jo dyrere å betale med postoppkrav enn kredittkort. men det må vel koste mer en 100 kr, jeg mener driten veier jo en del, vet ikke med alle andre sin men min xbox360 veier litt... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) det koste 3395kr for den versjonen med HDD, kontrol osvhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312845&cks=PRL +frakt og alt det der... Hva er " alt det der"?!Kan du utdype det, er det noen stygge gebyrer som bare gjelder for X360 kanskje? Er målet med denne tråden å få X360 til å framstå som et stort dyrt monster eller?Fakta er at denne maskinen egentlig er ganske så rimelig og frakt må man uansett betale om man skal ha det sendt per post, det tror jeg folk er klar over.Uansett ikke mer enn en 100,- lapp eller no, skjønner ikke vitsen med å nevne det engang. 5591531[/snapback] Vel det er jo dyrere å betale med postoppkrav enn kredittkort. men det må vel koste mer en 100 kr, jeg mener driten veier jo en del, vet ikke med alle andre sin men min xbox360 veier litt... 5592038[/snapback] Opp til 10 kg = 100 kroner Om man betaler med kredittkort selvfølgelig. Oppkrav koster litt mer Endret 12. februar 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 det koste 3395kr for den versjonen med HDD, kontrol osvhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312845&cks=PRL +frakt og alt det der... Hva er " alt det der"?!Kan du utdype det, er det noen stygge gebyrer som bare gjelder for X360 kanskje? Er målet med denne tråden å få X360 til å framstå som et stort dyrt monster eller?Fakta er at denne maskinen egentlig er ganske så rimelig og frakt må man uansett betale om man skal ha det sendt per post, det tror jeg folk er klar over.Uansett ikke mer enn en 100,- lapp eller no, skjønner ikke vitsen med å nevne det engang. 5591531[/snapback] Vel det er jo dyrere å betale med postoppkrav enn kredittkort. men det må vel koste mer en 100 kr, jeg mener driten veier jo en del, vet ikke med alle andre sin men min xbox360 veier litt... 5592038[/snapback] Opp til 10 kg = 100 kroner 5592097[/snapback] Ok... greit Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Utrolig mange "fanboys" som går over stokk og stein for og beskytte sin verdibare investering her gitt. Når Xbox360 lett overdøver alt annen elektronikk jeg har hjemme, så sier det seg selv at den bråker. Når stort sett alle store media publikasjoner fastslår at den bråker - så sier det seg selv at den bråker (i forhold til andre lignenden enheter på markedet). Men dere får bare sitte der og tviholde på deres argumenter og meninger og være lykkelig med det. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Utrolig mange "fanboys" som går over stokk og stein for og beskytte sin verdibare investering her gitt. Når Xbox360 lett overdøver alt annen elektronikk jeg har hjemme, så sier det seg selv at den bråker. Når stort sett alle store media publikasjoner fastslår at den bråker - så sier det seg selv at den bråker (i forhold til andre lignenden enheter på markedet). Men dere får bare sitte der og tviholde på deres argumenter og meninger og være lykkelig med det. Ha en fin dag. 5592170[/snapback] Når den andre elektronikken klarer det samme som en 360 kan du begynne å sammenligne dem. ok? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Utrolig mange "fanboys" som går over stokk og stein for og beskytte sin verdibare investering her gitt. Når Xbox360 lett overdøver alt annen elektronikk jeg har hjemme, så sier det seg selv at den bråker. Når stort sett alle store media publikasjoner fastslår at den bråker - så sier det seg selv at den bråker (i forhold til andre lignenden enheter på markedet). Men dere får bare sitte der og tviholde på deres argumenter og meninger og være lykkelig med det. Ha en fin dag. 5592170[/snapback] Hvilke enheter på dagens marked vil du omtale som lignende ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 De fleste her inne vedgår at konsollen bråker endel,men at de samtidig ikkje blir plaget av det. Kall oss fanboys av den grunn Ha en ellers fin dag du også. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 De fleste her inne vedgår at konsollen bråker endel,men at de samtidig ikkje blir plaget av det. Kall oss fanboys av den grunn Ha en ellers fin dag du også. 5592258[/snapback] Jeg kaller ikke deg fanboy. De jeg kaller fanboys er de som har sine meninger og er totalt blind for forståelse for andres meninger, både når det gjelder en enkelt person's meninger og når det gjelder media, som også har dannet seg lignende meninger. Det er vel ikke så vanskelig og finne ut hvem jeg sikter til da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) De fleste her inne vedgår at konsollen bråker endel,men at de samtidig ikkje blir plaget av det. Kall oss fanboys av den grunn Ha en ellers fin dag du også. 5592258[/snapback] Jeg kaller ikke deg fanboy. De jeg kaller fanboys er de som har sine meninger og er totalt blind for forståelse for andres meninger, både når det gjelder en enkelt person's meninger og når det gjelder media, som også har dannet seg lignende meninger. Det er vel ikke så vanskelig og finne ut hvem jeg sikter til da. 5592334[/snapback] Nei Å kalle noen fanboy fordi de ikke synes en liten lyd er overdøvende synes også jeg er ganske rart EDIT: Bidz, kunne du være så grei å nevne "lignende enheter" slik at jeg kan sammenligne støy på den og x360'n ? Ble så nysgjerrig Endret 12. februar 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 bidz, nei eg tolket ikkje ditt innlegg som et angrep på meg.Det var ikkje meiningen å gi utrykk for det på den måten Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Personlig erfaring med en XBox360 som tygget på Amped3: Den bråker som en hårføner på maks. Jeg hadde da alt forberedt meg på at den skulle bråke utfra omtaler, men ble svært overrasket over det enorme støynivået. Mer er det vel ikke å si om den saken. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Nei Å kalle noen fanboy fordi de ikke synes en liten lyd er overdøvende synes også jeg er ganske rart Det er ikke det jeg gjør. De jeg kaller fanboys er de som absolutt skal kverulere om andre enn sin egen personlige mening. Nå er det faktisk sånn at de fleste synes at en Xbox360 støyer litt vel mye. Selvfølgelig er det endel som ikke synes det. Det ble vel sagt tidligere i tråden at en burde søke lege om en syntes Xbox360 støyet så mye som et par personer syntes. Vel da kan en vel snu på flisa og si at de som ikke synes Xbox360 støyer i det heletatt burde også tatt seg en tur til legen for og faktisk sjekke hørselen sin. EDIT: Bidz, kunne du være så grei å nevne "lignende enheter" slik at jeg kan sammenligne støy på den og x360'n ? Ble så nysgjerrig 5592393[/snapback] Er vel ikke så vanskelig og tenke seg fram til hva lignende enheter er vel? Xbox360 er en spillmaskin. Mer er det vel ikke og si. Endret 12. februar 2006 av bidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg