Gå til innhold

Skal dette være en en spøk? Xbox360 aka støvsuger?

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Jeg ser fram til at du skal dokumentere forskjellen på et batteri og en "batteripakke".

Selvfølgelig har jeg "Play & Charge kit" selv, men siden du kunne slå i bordet med ekstreme kostnader pga kontrollernes sinnsyke batteriforbruk, regnet jeg med at du hadde misforsått hvordan disse pakkene virket.

Selv retter du skarp kritikk mot meg pga mine "subjektive" uttalelser, mens dine egne ikke er det spor bedre.

Jeg har selv ikke sett "Core" pakken, så jeg har ingen personlige erfaringer med den, men jeg håper og tror virkelig at de som har kjøpt den har fått et produkt som fungerer og er "brukbart". Om ikke vil Microsoft stå foran en av tidenes PR skandaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rævalution, eg veit ikje heilt ka du prøver på,men å fremstå som seriøs gjør du ihvertfall ikkje.Hysteriske argument og slikt som allerede er påpekt hjelper lite.

OT: Siden du er opphengt i pris og gjerrighet,så betalte eg følgende;

Core + headsett 232,-

PGR3                500,-

Trådløs kontr.    450,-

Tilsammen =    3273,-

:wee:

5590928[/snapback]

Oi, enda en sviende kommentar. AU!

Jeg skjønner at forumet ikke tillater forsøk på å skrive innlegg som ikke er prikk like alle andre. Ihvertfall ikke når det går på bekostning av det mest sårbare noen vet om, favorittleketøy og damer.

Og en ting, hva lagrer du på?

Lenke til kommentar
Rævalution, eg veit ikje heilt ka du prøver på,men å fremstå som seriøs gjør du ihvertfall ikkje.Hysteriske argument og slikt som allerede er påpekt hjelper lite.

OT: Siden du er opphengt i pris og gjerrighet,så betalte eg følgende;

Core + headsett 232,-

PGR3                500,-

Trådløs kontr.    450,-

HD                    900,-

Tilsammen =    4173,-

:wee:

5590928[/snapback]

Billig core sett ;)

Sett på ei nulle til så blir det riktig :!:

Lenke til kommentar
Jeg ser fram til at du skal dokumentere forskjellen på et batteri og en "batteripakke".

Selvfølgelig har jeg "Play & Charge kit" selv, men siden du kunne slå i bordet med ekstreme kostnader pga kontrollernes sinnsyke batteriforbruk, regnet jeg med at du hadde misforsått hvordan disse pakkene virket.

Selv retter du skarp kritikk mot meg pga mine "subjektive" uttalelser, mens dine egne ikke er det spor bedre.

Jeg har selv ikke sett "Core" pakken, så jeg har ingen personlige erfaringer med den, men jeg håper og tror virkelig at de som har kjøpt den har fått et produkt som fungerer og er "brukbart". Om ikke vil Microsoft stå foran en av tidenes PR skandaler.

5590929[/snapback]

Nå orket jeg ikke å redigere posten min. Jeg har ikke sagt at du skal kjøpe hele Ikea (eller hvem det er som selger batteriet) sin beholdning, men at Play & Charge er essensielt med mindre du vil ha mye styr. Min erfaring er at kontrollene spiser batterier ekstremt fort, og det å måtte styre med lading og sånt er altfor mye styr. Hvor du får ekstreme kostander fra er jeg ikke helt sikker på.

Et eksempel på at Core-pakken er ubrukelig er hvis du skal spille FM2006 til 360. Det krever HD, og da står Core-eierne med skjegget i postkassen. Og noe sier meg at det ikke blir det siste spillet som krever HD. Jeg skal innrømme at Core muligens kan fungere som en fin Media Center Extender (eller hva det nå heter), men med 360 sine begrensede støtte for ulike komprimeringsteknologier har jeg vanskelig for å bestemme meg for det eller ikke.

Og en ting, jeg skjønner fortsatt ikke helt hvordan postene mine fører oss bort fra poenget. Bortsett fra de hvor jeg svarer på kritikken dere kommer med mot innlegget mitt selvfølgelig, men det må vel være lov å svare?

Endret av Rævalution
Lenke til kommentar
Og en ting, hva lagrer du på?

5590938[/snapback]

Du veit, man har noe som heiter edit knappen. Siden du syns alle motinnlegg her inne suger balle,så bør du nesten sjekke ditt eget lille innlegg og forvente svar som gjør seg verdig dine ord :wee:

Litt over 4k for en core,og det utsyr eg trenger er ikkje gæli da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du forklarte ikke forskjellen på en batteripakke og et batteri.

Play and Charge kittet har ingenting å si når det kommer til hvorvidt en Xbox 360 enhet er brukelig eller ei.

"Å styre på med lading og sånt" er akkurat det du gjør når du bruker et "P&C kit".

Core pakken er ikke ubrukelig, men skal du ha full funksjonalitet/kompabilitet med alle spill, må du oppgradere. Dette forteller heller IKKE at enheten er ubrukelig, defekt, mindreverdig, "retarded" eller kun egnet som papirpresse.

Lenke til kommentar
Nå orket jeg ikke å redigere posten min. Jeg har ikke sagt at du skal kjøpe hele Ikea (eller hvem det er som selger batteriet) sin beholdning, men at Play & Charge er essensielt med mindre du vil ha mye styr. Min erfaring er at kontrollene spiser batterier ekstremt fort, og det å måtte styre med lading og sånt er altfor mye styr. Hvor du får ekstreme kostander fra er jeg ikke helt sikker på.

Så det du sier er, "jeg klarer ikke spille med ledning i kontrolleren for en liten stund"? Du vikler deg inn i den ofte? Dette er bare idioti å klage på, og hva er ekstremt fort? 2 timer?

Et eksempel på at Core-pakken er ubrukelig er hvis du skal spille FM2006 til 360. Det krever HD, og da står Core-eierne med skjegget i postkassen. Og noe sier meg at det ikke blir det siste spillet som krever HD. Jeg skal innrømme at Core muligens kan fungere som en fin Media Center Extender (eller hva det nå heter), men med 360 sine begrensede støtte for ulike komprimeringsteknologier har jeg vanskelig for å bestemme meg for det eller ikke.

5590951[/snapback]

Tja, ubrukelig er den ikke, og personlig liker jeg ikke fm2006, så hadde ikek trengt hd fra starten av. Og du kan jo alltids kjøpe den senere, og kanskje da kjøpe en som er større også.

Kalle folk som kjøper billig versjon retards er ikke akkurat måten å holde en saklig diskusjon på.

Og hele denne diskusjonen er veldig offtopic, siden vi snakker om støynivået, noe som igjen, ikke er så enormt stort.

Lenke til kommentar
Du veit, man har noe som heiter edit knappen. Siden du syns alle motinnlegg her inne suger balle,så bør du nesten sjekke ditt eget lille innlegg og forvente svar som gjør seg verdig dine ord :wee:

Litt over 4k for en core,og det utsyr eg trenger er ikkje gæli da.

Ja, jeg har bestemt meg for å vente til noen verdige kommer før jeg skriver mer, takk for tipset :thumbup:

Jeg ser at jeg kan ha vært med på å føre poenget med at jeg hadde med prisen innlegget mitt bort fra det jeg mente. Det ble brukt som et poeng, og ikke nødvendigvis som et argument mot maskinen. Jeg er enig med deg i at den er rimelig, og kanskje jeg tok feil med 5000. Men uansett, det spiller ingen rolle, prisen på maskinen var ikke poenget og jeg beklager alle lommebøker jeg evt. har såret med den påstanden. Og jeg klarer ikke se hvordan det kan tolkes som om det var den viktigte delen av argumentet, annet enn å provosere en eller to. Og det gikk tydeligvis ganske greit.

Siden jeg er en slapp fis, Batterypack og battery. Med lading og styr mener jeg at du ikke kan bruke kontrollen mens du lader batteriene, det kan du med P&C. Ja, du kan finne nye batterier og fortsette å spille. Men det mener jeg er unødvendig styr.

Jeg mener at Core-enheten er tilbakestående i forhold til den vanlige. At du ikke kan lagre mener jeg er såpass viktig at uten den muligheten kan maskinen like så greit returneres.

Nei, jeg vikler meg ikke inn i ledningene ofte. Men spiller du i et rom hvor folk stadig beveger seg rundt om i, er det utrolig irriterende når noen snubler i ledningen eller på en eller annen måte kommer borti den så maskinen faller ned, sikringen på ledningen slår til eller annet som absolutt ikke må skje på siste runden i et onlineløp i PGR3.

Kanskje ekstremt fort er litt feil, men jeg mener de forsvinner fort, altså en rundt 10 timer. Min Wavebird holder veldig mye lenger enn 360-padn før jeg må lagre den.

Jeg har ikke kalt folk som har kjøpt Core retards, jeg har kalt Core-utgaven retard. Altså at den er tilbakestående i forhold til den vanlige utgaven.

Og til wilbur sitt siste innlegg, ditto.

Sånn redigering er fine greier altså. Wilbur, du spurte etter en forklaring på forskjellen mellom en batteripakke og et batteri, og det svarte wikipedia på. Ja, de gjør samme nytta, men tydeligvis ikke likt for 360. For ellers kunne du vel brukt P&C-kabelen også når du har i vanlige batterier?

Men jeg lovet Mala og holde kjeft inntil det kom noen verdige innlegg, så nå går jeg heller og legger meg. Så kan dere få hakke løs på det jeg har skrevet, moderatorene fjerne personangrep også kommer jeg med noen sure og bakfulle oppstøt om noen timer (hvis noen verdige har meldt seg).

Endret av Rævalution
Lenke til kommentar

Okei folkens, eg har en stygg feeling på at denne tråden vil gå i dass relativt kjapt om vi ikkje drar den i land kjapt.

Eg hadde dama på besøk her i helga, ho likte boxen veldig godt.Dog skal det sannt siest at ho lurte litt på all bråken.Men så raskt ho kom ignag med litt spilling blei ingen videre spm. spurt :D Det kan tenkest at seinere revisjoner av boxen gjør ting litt roligere, som sagt så mange ganger før lider konsoller(all hardware for den saks skyld) av barnesykdommer. Dette kan vere ein av de.

Lenke til kommentar

Siden jeg er en slapp fis, Batterypack og battery.

5590977[/snapback]

Ikke for å være frekk, eller for å på noen måte rakke ned på at du er "annerledes", vil jeg ganske enkel påpeke følgende for deg :

Sitat fra www.wikipedia.org :

"A battery pack is a set of any number of (preferably) identical batteries or individual battery cells."

Sitat slutt.

Jeg ser fortsatt ikke forskellen på virkemåten til en batteripakke (oppladbar) og to separate batterier (oppladbare).

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar
Okei folkens, eg har en stygg feeling på at denne tråden vil gå i dass relativt kjapt om vi ikkje drar den i land kjapt.

Eg hadde dama på besøk her i helga, ho likte boxen veldig godt.Dog skal det sannt siest at ho lurte litt på all bråken.Men så raskt ho kom ignag med litt spilling blei ingen videre spm. spurt :D  Det kan tenkest at seinere revisjoner av boxen gjør ting litt roligere, som sagt så mange ganger før lider konsoller(all hardware for den saks skyld) av barnesykdommer. Dette kan vere ein av de.

5590988[/snapback]

Reagerte hun på lydnivået fra enheten i "idle" tilstand, eller ved lasting av spill ?

Lenke til kommentar

Greit, greit og atter greit. Alle som har den vet at den lager noe støy. Men er det ingen av dere som vurderer om dere har fått en feilvare?

Jeg mener - hvis dere er redde for at naboen skal våkne om natta av lyden fra selve 360'n (slik noen har sagt i tråden her) så burde det blinke en liten lampe, komme en liten pling lyd og heises et lite varselflagg om at noe må være riv ruskende galt.

Hilsen meg som har både kone (og av den grunn spiller mest på kvelden/natta når jeg ikke skal tidlig opp), naboer, xbox360, ikke-play'n'charge kit, PGR3, bor i leilighet, ikke betalte 5000 for 360'n, osv...

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Ja, jeg har Play & Charge. Det å styre med batterier gidder jeg ikke, og regner med at de fleste er lei noe så simpelt når de har en såpass avansert maskin. Selvfølgelig, er du supergjerrig kan du vel klare deg med oppladbare batteriet. Men HALLO, det er jo bare så 2004 :)

5590870[/snapback]

En batteripakke = en pakke med oppladbare batterier. Det kan du si deg enig i, ikke sant ?

Et Play & Charge kit inneholder en batteripakke, denne pakken inneholder oppladbare batterier (mulig det er bare ett).

Er det da riktig av meg å trekke konklusjonen at du er "supergjerrig" og hører hjemme i 2004 ? Eller har jeg misforstått noe fundamentalt ?

Lenke til kommentar
Greit, greit og atter greit. Alle som har den vet at den lager noe støy. Men er det ingen av dere som vurderer om dere har fått en feilvare?

Jeg mener - hvis dere er redde for at naboen skal våkne om natta av lyden fra selve 360'n (slik noen har sagt i tråden her) så burde det blinke en liten lampe, komme en liten pling lyd og heises et lite varselflagg om at noe må være riv ruskende galt.

Hilsen meg som har både kone (og av den grunn spiller mest på kvelden/natta når jeg ikke skal tidlig opp), naboer, xbox360, ikke-play'n'charge kit, PGR3, bor i leilighet, ikke betalte 5000 for 360'n, osv...

Dr Peedee

5591031[/snapback]

Dette sier jeg meg 100% enig i, enheter som bråker så mye at naboer som overlevde krigen tyr til blendingsgardiner og tilfluktsrom bør returneres til produsenten før de fører til alvorlige personskader og/eller en forverring av situasjonen i midtøsten...

Lenke til kommentar

Dr Peedee

5591031[/snapback]

Litt vel tynne vegger kanskje ? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...