maestr0 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg skal ha meg en 19" LCD skjerm til å spille Cs på. Jeg bryr meg lite om bilde- og videokvalitet, kontrast, innsynsvinkel og lysstyrke, jeg vil kun ha den skjermen med minst etterslep. Pris er ikke noe tema. Jeg står mellom disse tre kandidatene: Samsung Syncmaster 930BF Viewsonic VX922 Acer AL1951ds Siden jeg har liten peiling på LCD skjermer, og heller ingen erfaringer, håper jeg på hjelp fra dere Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hentet min Samsung Syncmaster 930BF på posten idag. Spiller mye BF2 og er kjempefornøyd. Vil ihvertfall anbefale denne LCDen. De andre kan sikkert være gode også ,men har ingen erfaring med de,kjøp det du føler er riktig. Jeg søkte etter erfaringer på dette forumet ,og syntes samsungen var et godt valg. Du får den hos netshop for 2995,- fortsatt på ukens tilbud. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 GOGO SYNCMASTER! har hatt denne skjermen siden jul og har spilt en del CS på den og syntes faktisk det ble bedere med LCD en CRT på cs spiller også mye BF2 og der er den helt upåklagelig! skarpe farger som gjør det mye enklere og deiligere å spille! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå