Christian86 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei, sitter med en delvis ferdig maskin. Problemet er at under oppstart så skal den sjekke DMI pool, og da henger den seg helt. Står med skriften "veryfying DMI pool" og intet skjer. Jeg mistenkte diskettstasjonen for å ha skylden, men DI har testet den og konkludert å det ikke er noe problem. Hva kan være det neste? (DI og Hattelco mente at hovedkortet kunne være sært) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei Kan du liste opp komponentene i pcen? Har du prøvd med annen harddisk? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Får du boota med bare HK, RAM og CPU'en..? (jada jada alle pc'er må ha psu selvsagt) I så tilfelle, hvis du så skrur av, putter på et optisk drev og så starter opp igjen er alt i orden fremdels? Så putte på harddisk, skjer det noe? Så floppy osv.. tenker jeg det evt. stopper et sted og da vet du mer om hva som feiler og kanskje også.. Har holdt på slik i dagevis med kranglete pc'er helt til jeg fant en del som burde byttes, eller settings som måtte endres.. og ting har løst seg! Lykke til. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Maskinen har: 1 x Sempron 2600+ prosessor 1x MSi hovedkort 1x 52x cd spiller 1x Samsung Spin point 160Gb disk 1x WD 320Gb disk 1x 512Mb ram 1x floppy drive hovedkort har integrert skjerm og lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå