verwooks Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ser at komplett nå har fått twinmos pc-3200 brikker på nyeste produkter listen demmes. Åssen har Twinmos vært sånn generelt ? Stabilt ? OC vennlig ? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 TwinMOS produserer ikke selve minnemodulene selv. Så TwinMOS brikker kan være helt konge å overklokke og de kan være helt rævva. Avhengig av hvilke moduler som er brukt. Jeg har personling sett TwinMOS brikker med følgende moduler: - Mosel - Samsung - Micron - Winbond Samsung og Micron har bra moduler. Winbond suger. Mosel er ok. Jeg har et par 256Mb pc2700 TwinMOS brikker som har Samsung moduler, de funker over all forventning. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Så det er et sjansespill ? Eller kan jeg spørre leverandøren om hvilke modul de har inne på lager ? Og spørre etter å få disse ... ? Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg _tror_ faktisk at Crucial bruker Winbond minnebrikker.. Når ble det dårlig? Har Winbond hjemme selv.. ypperlig RAM. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ash.. hva med de brikkene det står TwinMos på da? Er de også rævva? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hei! Jeg har TwinMOS ram som det BARE står TwinMOS på. pc2700 ddrram. og den er MEGET godtfungerende her:) kjører cas2 stabilt og fint:) Anbefales fra min side iallefall! Magnus Lenke til kommentar
Ash Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det står TwinMOS på alle disse brikkene. Det jeg snakker om er de svarte modulene på minnebrikken. De er IKKE produsert av TwinMOS. TwinMOS setter sammen minnebrikkene, men modulene er produsert av andre. Se denne linken her for en liste over produsentene TwinMOS bruker. Crucial bruker Micron moduler. Se Micron sin hjemmeside (og Crucial sin). Crucial er et datterselskap av Micron (se logoen her. Jeg har hatt et par TwinMOS brikker med Winbond brikker og de sugde. Jeg har også lest flere tester av Winbond baserte minnebrikker og det har heller aldri fått bra kritikk. Mulig at Winbond sine egne brikker er bra, men tredjeparts brikker med Winbond moduler er ingen god kombinasjon i mine øyne. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: [^FLeX^] skrev (2002-09-17 15:30):Jeg _tror_ faktisk at Crucial bruker Winbond minnebrikker..Når ble det dårlig?Har Winbond hjemme selv.. ypperlig RAM. Det samme har eg og, Winbond funker meget bra hos meg. Hvorfor winbond skal "suge" vet nå ikke eg da. Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 RaZoR_ : Hvor kjøpte du RAM'en fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå