CaSh Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei jeg lurte på om noen vet hvordan jeg kan kjøre Applets på IE 6.0 ?? Jeg har installert Java Virtual Machine, og kan kjøre spill på f.eks http://www.pogo.com , som har Applets, men jeg klarer ikke kjøre mine egne Applets. Noen tips? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Installerte du java-pluginen fra sun eller bruker du microsoft sin egen i ie (Du velger om du vil installere plugin når du installerer JDK'et)? Hvis du bruker ms sin vil du ikke kunne kjøre applets som bruker Java2 klasser, som f.eks swing klassene. Bruker du Sun sin plugin skal du få en feilmelding der applet'en skal være om noe er galt. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Jepp, det var riktig. Måtte installere sun sin java. Lenke til kommentar
cave_man Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Bruk ikke java som microsoft har hatt en hånd borti, vet du... Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvorfor er det bare MS folk ikke liker? Er det fordi alle 14issene tror det er så kult? Sun graver feks. i søppla til konkurenter for å finne ting de kan "ta" de på. Er det så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå